AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Ble kjent med en fyr nylig på jobb! Jeg syns han virker som en fin fyr. Han jobber i en annen avdeling og jeg jobber i 1.etasje, i siste så har vi truffet hverandre mye på kjøkkenet, og hentet kaffe samtidig eller pause. Han tok først initativ til å snakke med meg først. Og han var veldig hyggelig. Så han spurte meg da jeg skulle spise hva jeg skal spise til lunsj og hva slags stilling jeg har i den bransjen jeg jobber i. Han er like gammel som meg. Jeg opplever ham som en seriøs fyr så når jeg kom tilbake etter lunsjen spurte han meg om jeg hadde en fin lunsj, og var ganske frempå. etter det har jeg merket han ser og smiler mye til meg. Og ser lenge på meg. Tenkte å spørre ham om å sitte ilag i lunsjen kanskje? Anonymkode: 6aab1...e19 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Ja, klart det Men gjør det på en causal måte, da. "Bli med å spise lunsj"? Anonymkode: 458de...acf 1 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Ja. Det er jo null stress. Neste gang dere møtes så ville jeg spurt om han ville joine meg i lunsjen. Er helt ufarlig mellom to kollegaer. Så tar du det fra der🤗
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 23.36): Ja, klart det Men gjør det på en causal måte, da. "Bli med å spise lunsj"? Anonymkode: 458de...acf Ja skulle til å gjøre det, men han var med noen andre kollegaer. Jeg føler meg litt sjenert, men liker ham. Har han på teams også Anonymkode: 6aab1...e19
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har han på teams også Rett i mål. Anonymkode: 89d17...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå