AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Drømte en ganske ekkel og ganske så ektefølt drøm. Jeg mistet min onkel for 12 år siden, han klarte ikke livet mer. Han bodde hos min mormor. Huset er ganske gammelt, men mange rom, og en litt sånn spøkelseshus aktig følelse. Jeg drømte at jeg og mine to barn gikk rundt i huset, gikk til 2 etasje, som er skumlest. Barna ville inn på forskjellige rom, men jeg sa nei, fordi jeg følte det var farer på rommene. Kommer så til gangen hvor rommet til onkelen min er. Plutselig står han ved siden av oss, og begynner å dra meg mot rommet hans, og inn på det. Jeg hylte veldig høyt og tårene trillet, så bråvåknet jeg av det hylet. Var helt svett og hadde en ekkel følelse i hele kroppen resten av dagen Anonymkode: fa062...33f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Sånn jeg tolker drømmen virker det mer som en bearbeiding av noe. Du trengte å draes mot rommet hans og inn på det fordi det var noe der du fortrengte. Det blir ofte ikke bedre bare med unngåelse, men når vi tør å gå inn på det vi frykter og trigges selv om det er sårbart. Vit at selv om du fikk en ekkel følelse og alt sånt så kan det ha vært en helbredning for at du skulle gi slipp på noe! Anonymkode: 2f532...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå