Gå til innhold

Har du prøvd healing?

Anbefalte innlegg

Har du nokongong blitt heala?

Har du lyst å fortelje korleis det var? :)

Anonymkode: 78f23...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har :D 

Hos en "profesjonell" healer, som tar oppdrag på vegne av sykehus. Hvorfor hun gjør det må gudene vite, men jeg fant ut at jeg hadde lyst til å prøve. Hadde et par issues med en langvarig hamstringskade og noe annet småtterier fra en tidligere fotballkarriere, men prøvde mest for nysgjerrighetens og opplevelsens del siden ryktet var at hun var seriøs.  

Kostet bare noen hundrelapper, så da var det bare å kjøre på! 

Det var... eh... mystisk og stemningsfullt. Jeg hadde kun fortalt om hamstringen på forhånd.
Først kjørte hun en "scan". Der nevnte hun skadeomfanget av hamstringen samtidig som hun lokaliserte i hvilken fot skaden lå, samt hun fanget opp disse andre småtteriene. Jeg hadde som sagt ikke hadde fortalt om dette på forhånd. Etterhvert "jobbet" hun seg igjennom punktene på kroppen der disse småtteriene var lokalisert, og hun traff spot on hver gang. Det var faktisk imponerende. Hennes hender var glovarme når hun holdt på. Hun sa for øvrig at jeg var i "god stand, egentlig", og det hadde hun rett i.

Hun var en veldig rolig, behagelig, snill og empatisk dame, og lokalene ga god stemning.

Jeg kjente på en veldig ro der jeg lå. Det var behagelig og føltes "trygt". Som regel blir jeg skeptisk og utålmodig, men ikke denne gang. Jeg ble varm, uten at det var varmt i lokalet. Tror jeg ble "behandlet" i ca 40 minutter. 

Seansen gjorde meg ikke "bedre". Faktisk kjente jeg ingen forskjell etterpå, men opplevelsen gjør opp for pengene. For det var som sagt mystisk og stemningsfullt, og det ble en "fin stund" av det. Et lite minne, egentlig. Det at hun lokaliserte "problemene" mine i scannen hennes var bare utrolig rart. Det går jo ikke an å gjette på seg en slik spot on treffsikkerhet.
Kommer dog ikke til å bruke penger på det igjen.

Endret av Bombasi
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men min far gikk til healer med vond rygg og ble mye bedre. Vi husker vel alle også "Snåsamannen" som hjalp tusenvis av mennesker gjennom mange tiår.

Det er mye med kropp, vitenskap og "usynlige krefter" som vitenskapen ennå ikke har funnet ut av. Jeg tenker at healing er verd et forsøk der legene har gitt opp. 

Anonymkode: ed87a...778

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang.

Hjalp ingenting mot det jeg oppsøkte healeren for. Men hadde en veldig spesiell opplevelse der likevel. Glovarme hender, men det rareste var at jeg lå med lukkede øyne i et rom med dempet belysning. Når hendene var over øynene var det som om jeg lå ute i solen med øynene vendt mot lyset. Når jeg åpnet dem forsvant det sterke lyset. Veldig rart.

Anonymkode: 2fca2...8cb

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått kristen helbredelse. Jeg ba om å bli kvitt mageproblemene mine og at mamma skulle få en frisk alderdom (hun har en kronisk, alvorlig sykdom). Mamma blir bare friskere og friskere. Det er nesten som hun ikke eldes i det hele tatt, kanskje heller blir yngre. Med meg derimot, er det ingen endring. Men jeg har fortsatt håpet, kanskje det bare tar litt tid, slik der gjorde for mamma

Anonymkode: a944c...9ab

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått healing flere ganger da jeg var yngre, av ulike som hadde dette som profesjon. Det er svart magi, og er en kunstig form for helbredelse. Altså ekte helbredelse får man kun fra Jesus Kristus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja

Anonymkode: 2cde3...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Flere ganger av forskjellige healere. Det føles bra men har nok ikke løst problemene sånn sett.

Anonymkode: dbcc1...c4c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du nokongong blitt heala?

Har du lyst å fortelje korleis det var? :)

Anonymkode: 78f23...a89

Jeg har fått ja. Jeg fikk healing en gang og det begynte å verke skikkelig i et område på hodet som jeg hadde forslått litt. Det ble bare vondt liksom. 

En annen gang sendte en person healing og ørene mine begynte å poppe. Altså trykket forandret seg i ørene. 

En gang sendte en veninne meg healing, og vel, jeg merket ingen ting. 

Jeg har selv forsøkt å sende healing. Og da har jeg sett i hodet mitt noen områder på kroppen deres som er "rødt" og så når jeg har spurt om det er disse områdene som er vonde så har det stemt. Hver gang. Veldig rart! 

Jeg har en rar gave der jeg "hører" når noen fokuserer på meg og sender en tanke. Da kan kommentaren dukke opp og det er som om de sier tingen høyt. Kjempe Merkelig.. Som å lese tankene deres på en måte. 

Anonymkode: 593c4...72d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...