Gå til innhold

Jeg tør ikke gå fra han fordi han vet så mye om ting jeg har gjort.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en samboer som jeg har et barn med. Forholdet vårt er dårlig, og vi klarer ikke å møtes på de tingene som er viktige for hverandre.

Han har en måte å være på mot folk som han ikke er enig med som jeg synes er vanskelig, han er rett og slett litt nett troll, blant annet. Og kan si både ting som er sant og usant om folk han er uenig med.

Jeg er redd for at han i et brudd vil dele ting om meg som han vet og som jeg ikke ønsker skal komme ut. Det er ikke direkte ulovlige ting, men ting som er skamfullt og kan oppfattes nærliggende kriminelt. Det verste er vel at det vil være ødeleggende for ryktet mitt jobbmessig.

Det er ikke poeng i å spørre hva det handler om, det blir nevnt for å kunne stille følgende spørsmål:

- hva gjør man før et brudd for å forberede seg når man er redd for at den andre vil si ting som er ødeleggende for deg og ditt både sosiale liv og arbeidsliv?

Anonymkode: 0b3a8...9ed

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Dette hørtes veldig vanskelig ut. Når du går med en sånn frykt, tenker jeg i alle fall at det er riktig å gå. Ønsker deg lykke til ❤️

Anonymkode: 8d5f9...7bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan han bevise det da? Hvis ikke, så får du spille offer og legge ham frem som en som bevisst prøver å sverte deg gjennom løgn. 

Eller være veldig overdrevet lei deg for bruddet, slik at han ikke blir alt for sur på deg. Minst mulig konflikt.

Anonymkode: f0ccd...dce

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær i forkant. Spre at han truer med å spre falske rykter om deg hvis du går. Og gå rett inn i offerrollen om det skjer. Ikke sleng drit tilbake. Da er det han som vil få det kritiske blikket fra omgangskretsen. 

Anonymkode: d5ca6...7f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, du har bestemt deg for å skilles? Og ca hvor lenge har dere bodd sammen? Hvis du kjenner han godt og lenge så vet du jo om han er typen som sprer dritt eller ikke 

Anonymkode: b1e23...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt! Sprer han rykter om deg etter bruddet mot at han ikke eier bevis på noe så er han bare bitter etter bruddet. De fleste tror på sånt med mindre de mistenker deg for å gjøre ting eksen sprer rykter om deg for... 

Anonymkode: 36b45...cac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...