Gå til innhold

Singel mann på 50 som lurer på hvor man treffer den rette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, trenger tips fra dere erfarne her inne. 
Hvor kan jeg, mann på 50, treffe en partner som deler min lidenskap for friluftsliv og fysisk aktivitet. Jeg er helt blank på hvor jeg treffer den rette😆 Har vært singel i 5 år nå og ser at prinsessen ikke kommer av seg selv uten at jeg må gjøre noe for det. 

Jeg er snill, relasjonell og ser normal ut. Noen sier jeg er kjekk, men føler meg helt normal. Jeg har egen bolig, to barn som har flyttet ut, god jobb og lønn.

Jeg liker veldig godt å være aktiv. Jeg går lange skiturer på klassisk eller skøyting, gå på rando, løpe maraton og trener så og si hver dag.
Kanskje litt i overkant aktiv vil noen si, men det er slik jeg trives.
Jeg digger toppturer på sommeren, gjerne bratte fjell som ikke krever tau å bestige. Kan også sløve på en strand eller kose meg ute med en middag. Kan ta meg et glass vin, men skal være ærlig å si at jeg koser meg like mye med et glass cola og en stor pose smågodt😆

Noen som har noen tips? ☺️

Anonymkode: 9d3ac...f0f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres perfekt ut, men ikke aner jeg hvor vi kunne funnet fram til hverandre utenom Tinder, hvor det er vanskelig å matche med sånne som deg, og enda verre å få dem i tale.

Men gjennom en idrettaktivitet hvor det også deltar kvinner på 40+ burde det absolutt være muligheter! Bli med i idrettslaget mitt!

AnonymBruker
Skrevet
Bippeti skrev (16 minutter siden):

Du høres perfekt ut, men ikke aner jeg hvor vi kunne funnet fram til hverandre utenom Tinder, hvor det er vanskelig å matche med sånne som deg, og enda verre å få dem i tale.

Men gjennom en idrettaktivitet hvor det også deltar kvinner på 40+ burde det absolutt være muligheter! Bli med i idrettslaget mitt!

☺️ har vært på mange Tinder, men ikke den man kan legge inn på telefonen🤪 Jeg er usikker på om man kan være medlem av to idrettslag, men absolutt verdt et forsøk😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få med deg en wing man og dra på fjellet 😊 Ikke velg afterskistedene der bare de yngste er. Ved de uformelle sykkelrittene gjennom sommeren er det ofte hyggelige møteplasser etterpå. 

Anonymkode: f07da...b37

• Liker 1
Skrevet

Turistforeningen? Diverse turer.

Er vel forresten en datingside for folk som går turer også.. husker ikke navnet.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du venner? Spør de om de kjenner noen single.

Anonymkode: fe409...ab6

Skrevet
Bippeti skrev (31 minutter siden):

TS, du må sende privat melding til Bippeti! 🤩 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Missy77 skrev (10 minutter siden):

TS, du må sende privat melding til Bippeti! 🤩 

Supert forslag. Han høres veldig norsk og normal ut, her vil alle damer våge å legge inn et lodd. Null risiko liker vi damer. 

Anonymkode: e9b63...f0c

• Liker 1
Skrevet
Bippeti skrev (48 minutter siden):

Hold oss oppdatert om hvordan det her utvikler seg da, endelig noe potensiellt positivt her. 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame som er på jakt etter noen som deg…på en måte. Jeg syntes det er kjempefint at du trener og tar vare på deg selv. Men for meg blir jeg litt stresset av tanken på å ha en mann som ikke klarer å sitte stille og som løper rundt og stresser hele dagen😅 

Ferie turer som består av fjellturer i motbakke osv. Huff! Noe så grusomt. 
Jeg kunne nok sikkert vært med på noe av det men tenker at du må gjerne møte en på midten her. Kanskje klare å roe bittelitt ned på noe av det? Eller finne en dame som er treningsnarkoman/adhd selv😅

Anonymkode: 20b2f...878

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er dame som er på jakt etter noen som deg…på en måte. Jeg syntes det er kjempefint at du trener og tar vare på deg selv. Men for meg blir jeg litt stresset av tanken på å ha en mann som ikke klarer å sitte stille og som løper rundt og stresser hele dagen😅 

Ferie turer som består av fjellturer i motbakke osv. Huff! Noe så grusomt. 
Jeg kunne nok sikkert vært med på noe av det men tenker at du må gjerne møte en på midten her. Kanskje klare å roe bittelitt ned på noe av det? Eller finne en dame som er treningsnarkoman/adhd selv😅

Anonymkode: 20b2f...878

Han spør hvor han kan treffe damer som er interessert i det samme som han/interessert i en som han, ikke hvorfor han ikke passer til deg. 

Ts: Ville også tenkt idrettslag eller turistforeningen, eventuelt en annen aktivitet du liker (klatreklubb?)

Anonymkode: 2e7e6...8ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor kan jeg, mann på 50, treffe en partner som deler min lidenskap for friluftsliv og fysisk aktivitet. Jeg er helt blank på hvor jeg treffer den rette😆 Har vært singel i 5 år nå og ser at prinsessen ikke kommer av seg selv uten at jeg må gjøre noe for det. 

Jeg er snill, relasjonell og ser normal ut. Noen sier jeg er kjekk, men føler meg helt normal. Jeg har egen bolig, to barn som har flyttet ut, god jobb og lønn.

Jeg liker veldig godt å være aktiv. Jeg går lange skiturer på klassisk eller skøyting, gå på rando, løpe maraton og trener så og si hver dag.
Jeg digger toppturer på sommeren, gjerne bratte fjell som ikke krever tau å bestige. Kan også sløve på en strand eller kose meg ute med en middag. Kan ta meg et glass vin, men skal være ærlig å si at jeg koser meg like mye med et glass cola og en stor pose smågodt😆

Jeg ville tatt kontakt med matchmakingselskapene Venus og Mars, MatchMe og registrert meg på Dateportalen. I tillegg til datingsiden Turvenn.no 

Fordelen med matchmaking er at du slipper bruke masse til på å bli kjent og fortelle om deg selv masse ganger, men blir introdusert til noen som selskapet eller matchmakeren du får tenker at er en match til deg ut i fra infoen du deler. 

Turvenn.no er den nettsiden jeg har blitt tipset om som den beste siden for turinteresserte å treffe likesinnede. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

På Tinder er det drøssevis av damer 45-55 som elsker fjelltopper, turgåing og løping. De fleste av dem "har livet på stell", er kjempelykkelige, har egen hund, men leter etter en mann akkurat som deg, TS, foutsatt at du også har alt på stell, ferdig med ekser og alt det der. 

Helt seriøst. 

Jeg synes mange av dem er veldig spreke. Matcher sjelden med dem. Topping og løping er ikke hovedgreia mi. Det er bare sånt jeg gjør av og til. Jeg trener mye, og har andre interesser også. Jeg leter etter et nålhode i en høystakk. 

Jeg ville gitt Tinder et forsøk. Men du bør legge skikkelig innsats i profilen din, med gode bilder og en bra tekst, for du blir en nål i en høystakk der. 

• Liker 6
Skrevet
svartkatt skrev (10 timer siden):

Turistforeningen? Diverse turer.

Er vel forresten en datingside for folk som går turer også.. husker ikke navnet.. 

den appen heter Turvenn. Er nok midt i blinken for ts.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en kontaktannonse?

Anonymkode: 43841...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

heh... dater du yngre kvinner? 😂 jeg er veldig glad i å gå turer, men ikke så lysten på slike hvor man må ha på seg alt mulig av turklær og suse rundt i flåttens bakhage 🥴😂

neida, var mer ment som en spøk, men lykke til. du høres ut som en skikkelig catch, jeg hadde nok vært veldig interessert. Men kan være kvinner ikke finner deg så lett når du bruker fritiden langt inn i villmarka 😁

Anonymkode: 04ed7...c8f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

heh... dater du yngre kvinner? 😂 jeg er veldig glad i å gå turer, men ikke så lysten på slike hvor man må ha på seg alt mulig av turklær og suse rundt i flåttens bakhage 🥴😂

neida, var mer ment som en spøk, men lykke til. du høres ut som en skikkelig catch, jeg hadde nok vært veldig interessert. Men kan være kvinner ikke finner deg så lett når du bruker fritiden langt inn i villmarka 😁

Anonymkode: 04ed7...c8f

Monsen’s tinder eventyr på tik tok jeg ler meg ihjel av de der😂

AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for alle svarene deres☺️ 

Dette gir meg trua på at alt håp ikke er ute, men må gjøre en innsats før jeg blir alt for sær og satt pga. singeltilværelsen😆

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

men må gjøre en innsats før jeg blir alt for sær og satt pga. singeltilværelsen

Det toget har gått. Vi menn på 50 sliter med at vi er uovertruffne, har ilagt oss de smarteste rutinene og vet generelt det mye om det meste og mansplainer det så ofte vi kan. Dette takler ikke yngre folk. Jeg prøvde en gang å å forklare en ung dame hva mansplaining egentlig betyr. Hun bare gikk. 🤷 

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det høres ut som du er i overkant opptatt av trening til å være såpass gammel. Leser du skjønnlitteratur, hører du på musikk, liker du kunst, filosofi osv.? Mange av oss kvinner foretrekker at en voksen mann har litt modnere interesser enn bare kropp.

Anonymkode: 8e1c6...c87

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...