Gå til innhold

Barnehage ansatt som er sjalu?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ansatt på avdelingen er veldig nedlatende til meg med holdning men samtidig  kommer med flotte  kommentarer unormalt ofte på at jeg og barnefar har så godt sammarbeid og vennskap som om vi var isammen uten å være isammen som hun sa.  Vi har et uvanlig godt sammarbeid sier hun. Ja vi er som om vi var isammen uten forhold og bosituasjon. Han henter barnet ofte og leverer når jeg ønsker litt mer søvn ofte og vi går isammen på foreldresamtaler og oppfører oss som en sammensveiset familie.Det som er så rart er at hun kommer med gode kommentarer som jeg ble glad for i starten men ikke nå lengre. nå ser jeg hvor falsk det er. og er som oftest aldri andre til stede men hun virker veldig sint og bitchy nesten opprørt når hun sier det. Siste gangen nå rullet hun fælt  med øynene  etter hun kom med kommentarer om det igjenn. Jeg fant da ut at hun er singel mor selv uten barnefar i bildet. Er jeg paranoid og tror at hun er sjalu pga av oppførselen hennes?  Jeg kommer ikke på noe annet logisk Det plager meg jeg føler meg uvel rundt henne. Jeg kommer aldri til og konfrontere eller spør henne så dum er jeg ikke. Men blir litt forvirret og synes det begynner å bli creepy....

Anonymkode: 818e3...fea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke møt henne alene. Da sier hun sikkert de mest utrolige ting.

Anonymkode: ef150...f08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Er det tonen hun har når hun påpeker hvor godt hun syns samarbeidet mellom deg og barnefar er, du reagerer på? At hun rullet med øynene en gang da hun sa det, trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre. Det kan like gjerne være at hun kom på et annet tilfelle der det ikke var godt samarbeid mellom foreldre akkurat i det hun sa det, og fikk en ubevisst reaksjon på det. 

Anonymkode: aab8e...b66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Er det tonen hun har når hun påpeker hvor godt hun syns samarbeidet mellom deg og barnefar er, du reagerer på? At hun rullet med øynene en gang da hun sa det, trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre. Det kan like gjerne være at hun kom på et annet tilfelle der det ikke var godt samarbeid mellom foreldre akkurat i det hun sa det, og fikk en ubevisst reaksjon på det. 

Ja jeg forstår hva du mener jeg blir sjeldent usikker på fremmede på denne måten. Jeg kan sammenligne dette med en som for eksempler sier å du er så flink og god! Men samtidig har irritasjonsmomenter og sinne i blikket. Jeg merker når hun er genuint glad rundt andre foreldre. Men med meg virker hun så sint at hun skjelver. Ser ut som hun vil smikke til meg 😬

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle hun være sjalu egentlig? Hun ser sikkert nok av lykkelige foreldre i godt samarbeid ellers i bhg også, ikke bare dere.

Kanskje dere bare har helt sylt dårlig kjemi? Jeg kan møte folk jeg bare ikke fikser, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. 

Er det andre ansatte der du kan henvende deg til i stede?

Anonymkode: 89379...eb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg forstår hva du mener jeg blir sjeldent usikker på fremmede på denne måten. Jeg kan sammenligne dette med en som for eksempler sier å du er så flink og god! Men samtidig har irritasjonsmomenter og sinne i blikket. Jeg merker når hun er genuint glad rundt andre foreldre. Men med meg virker hun så sint at hun skjelver. Ser ut som hun vil smikke til meg 😬

Ja, så da er det tonen du reagerer på? 

Du har nok kanskje rett i at hun har noe i mot deg, om du føler sterkt på at hun er sint på deg. Grunnen aner vi ikke, men du har nok kanskje rett i at hun ikke liker deg når du føler så sterkt at hun er sint på det. Tviler på at hun er sjalu, da burde hun ha vært mer sjalu på de foreldrene som fremdeles er sammen og har et godt forhold. Skjønner at det uansett er veldig ubehagelig å føle at noen ikke liker enn selv, og det er litt vanskelig å gi noen konkrete råd for hva du kan gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...