Gå til innhold

Datet i 5 mnd. I dag begynte jeg i ny jobb - hverken fått et lykke til, eller «har det gått bra på første dagen i ny jobb?»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han vet jeg hadde min første dag i dag, og han har sett det på en snap jeg sendte han av logoen til firmaet jeg jobber for, SAMT jeg sendte en snap da jeg kjørte hjem og skrev:

«Første dag overstått og helg❤️»

Allikevel ikke et pip om det fra hans side.

Merker dette kolliderer med verdiene mine. Jeg hadde fint tålt det om det var frisørbesøk, legetime eller noe annet mer hverdagslig, men ny jobb?? Snakket senest i går kveld med han om hvor spent jeg er!

I «min verden», ville jeg ønsket han lykke til og spurt hvordan det gikk!

Hva er deres tanker om dette? Jeg merker at det faktisk opprører meg mer enn jeg hadde trodd. Føler det går på både respekt, omtanke og ja verdier?!

Hører gjerne deres meninger😊

Anonymkode: ff982...777

• Liker 8
  • Hjerte 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Vil også legge til at jeg har fått snap av noe helt random av han i dag - så han har tatt kontakt, men ingen kontakt med substans.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 37 og 42 (han 42j.

Skrevet

Gi han litt tid. Dagen er ikke over. Ikke prat mer om det. Plutselig spør han 

• Liker 2
Skrevet

Enig med deg, hadde vært veldig skuffa om jeg ikke fikk en gratulasjon av kjæresten/daten min ved første dag i ny jobb.  Det handler jo om omtanke, vise interesse, og å være observant, og ikke minst ; ha litt sosiale antenner !  Har inntrykk av at flere mennesker idag er selvsentrerte, og ikke har evner til å "se" mennesker rundt seg.....mobilen er kanskje mer viktig ?  Aner jo ikke hva som er grunnen til at han ikke ønsket deg lykke til en gang....har du "flagget" datoen for ham ?  og sagt at du har fått ny jobb ?  Du har sikkert det, men kanskje det også gikk i glemmeboka hans - ikke lett å si.  

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Cancellara skrev (3 minutter siden):

Enig med deg, hadde vært veldig skuffa om jeg ikke fikk en gratulasjon av kjæresten/daten min ved første dag i ny jobb.  Det handler jo om omtanke, vise interesse, og å være observant, og ikke minst ; ha litt sosiale antenner !  Har inntrykk av at flere mennesker idag er selvsentrerte, og ikke har evner til å "se" mennesker rundt seg.....mobilen er kanskje mer viktig ?  Aner jo ikke hva som er grunnen til at han ikke ønsket deg lykke til en gang....har du "flagget" datoen for ham ?  og sagt at du har fått ny jobb ?  Du har sikkert det, men kanskje det også gikk i glemmeboka hans - ikke lett å si.  

Ja vi har absolutt snakket om det, og som jeg skrev:

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han vet jeg hadde min første dag i dag, og han har sett det på en snap jeg sendte han av logoen til firmaet jeg jobber for, SAMT jeg sendte en snap da jeg kjørte hjem og skrev:

Så det finnes ingen grunn i hele verden til at han skulle oversett det totalt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Merker dette kolliderer med verdiene mine. Jeg hadde fint tålt det om det var frisørbesøk, legetime eller noe annet mer hverdagslig, men ny jobb?? Snakket senest i går kveld med han om hvor spent jeg er!

Hva er deres tanker om dette? Jeg merker at det faktisk opprører meg mer enn jeg hadde trodd. Føler det går på både respekt, omtanke og ja verdier?!

Har du hatt "mange" jobber i arbeidslivet ditt da?...Jeg datet en dame for noen år tilbake som bare så på en ny arbeidsgiver som enda et nytt sted å få sykepenger fra..Kutta forholdet kjapt, hun holder fortsatt på i det samme sporet, men hvis du har "hoppet" mellom arbeidsgivere ofte, så kan jo dette være en forklaring.....

Anonymkode: d5637...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at dette er en slik «sprekk» i vasen. Det kan ikke bli for mange sånne, før jeg stikker.

Det er en innmari stor dag for meg karrieremessig og dette vet han.

Om det ikke betyr mer for han, kjenner jeg at den bristen vil bli vanskelig å komme forbi, for da betyr jeg antagelig ikke så alt for mye sånn egentlig?!

• Liker 7
  • Hjerte 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du hatt "mange" jobber i arbeidslivet ditt da?...Jeg datet en dame for noen år tilbake som bare så på en ny arbeidsgiver som enda et nytt sted å få sykepenger fra..Kutta forholdet kjapt, hun holder fortsatt på i det samme sporet, men hvis du har "hoppet" mellom arbeidsgivere ofte, så kan jo dette være en forklaring.....

Anonymkode: d5637...b2a

Nei, dette er langt fra forenlig fra min situasjon. Heldigvis.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg merker at dette er en slik «sprekk» i vasen. Det kan ikke bli for mange sånne, før jeg stikker.

Om det ikke betyr mer for han, kjenner jeg at den bristen vil bli vanskelig å komme forbi, for da betyr jeg antagelig ikke så alt for mye sånn egentlig?!

Jeg hadde nok og blitt skuffet og lei meg. Men er han en som pleier å ta kontakt i denne type situasjoner? Spør han hvordan fu har det til vanlig. Ønsker deg lykke til på andre ting? Dagen er ikke over, kanskje ringer han senere i kveld? 

Anonymkode: abef6...058

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du har datet han lenge nok.

Anonymkode: 13cf3...e21

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp !  En stor minus i margen. God grunn til å spørmåls stille omtanken han har for deg....

med mindre han overrasker deg totalt med en blomsterkvast og invitasjon til middag neste gang dere treffes..... ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlige snapper til ham, eller bare felles-snapper? Jeg svarer/reagerer aldri på felles-snapper, da de er så upersonlige.

Anonymkode: c0478...f9b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du har kastet bort 5 mnd. Bra det var vinterhalvåret bare.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er ikke greit. Jeg hadde nok sendt en "Hey 🤩👍" på frisørtimen din, så første dag i ny jobb hadde jeg absolutt vært interessert i å høre mer om. Og skal jeg være helt ærlig så er jeg distré nok til å overse en og annen ting jeg burde ha kommentert. Men dette hadde ikke passert meg. 

Jeg vil ikke fyre opp noe negativt, men ikke undervurder din egen verdi i forholdet. Hvis dette var en tabbe fra ham eller det faktisk har skjedd noe på hans side som stjal all fokus så kan man akseptere det som et unntak. Men er dette stilen hans så kommer det til å gjøre noe med deg. 

PS: Gratulerer med ny jobb. Man har alltid litt sommerfugler i magen på en sånn dag. Håper det gikk bra. 👍😊

• Liker 3
  • Hjerte 15
Skrevet
8 minutter siden, Cancellara said:

med mindre han overrasker deg totalt med en blomsterkvast og invitasjon til middag neste gang dere treffes.....

Dette er ikke godt nok!

Man ringer og spør hvordan det gikk!! Som minimum sender man snap og spør (det er slapt for et 5mnd gammelt forhold) 

OG så gir man blomster ved første anledning. (helst samme dag) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette eskalerte fort. Det kan ikke ha gått mange timer før du begynte å gnage på mangelen på kontakt. Og deretter skrive om det på KG. Gi mannen litt tid før du går i svart. Rett i overtenking og mistenkeliggjøring. 

Her fremstår det som du har issues. 

Anonymkode: df443...cb9

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
BobTheNoob skrev (2 minutter siden):

Dette er ikke godt nok!

Man ringer og spør hvordan det gikk!! Som minimum sender man snap og spør (det er slapt for et 5mnd gammelt forhold) 

OG så gir man blomster ved første anledning. (helst samme dag) 

Ja jeg kan være enig i det Bob, men av erfaring vet jeg at ikke alle mennesker er "skrudd" sammen helt likt - og for noen føles det helt greit å komme med en påskjønnelse litt seinere enn det mottakeren hadde ventet seg....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånne menn blir ikke kjæresten min. Selvsentrert menn finnes over alt, men det finnes også de som er oppriktig interessert i oss!

Anonymkode: 52f26...eea

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok, dette eskalerte fort. Det kan ikke ha gått mange timer før du begynte å gnage på mangelen på kontakt. Og deretter skrive om det på KG. Gi mannen litt tid før du går i svart. Rett i overtenking og mistenkeliggjøring. 

Her fremstår det som du har issues. 

Anonymkode: df443...cb9

Dette. Herregud så sjuk etter oppmerksomhet det går an å bli :klaske: 

Styre en date som en robot er jo under enhver verdighet. 

Stakkars han 🙈🙈🙈

Anonymkode: 6f393...ba5

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...