AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Skal være med i bryllup til et par jeg ikke kjenner. Hvilken kjole kan jeg gå i? Kam jeg gå i svart? Har også noen svarte støvletter som går til rett under kneet, kan jeg bruke de? takknemlig for hjelp. Anonymkode: 36ec3...d74
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Unngå svart, rødt og hvitt i bryllup. Anonymkode: 17ac2...96e 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Høres harry og trist ut i et bryllup. Anonymkode: a799b...489 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Du må se om de har oppgitt kleskode. Og svart, rødt eller hvitt brukes ikke i bryllup uansett om en kjenner brudeparet eller ikke. Anonymkode: ec2ab...08f 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Du kan ikke gå i sort kjole, og det er uavhengig av om du kjenner brudeparet eller ikke. Anonymkode: 27ba9...230 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal være med i bryllup til et par jeg ikke kjenner. Hvilken kjole kan jeg gå i? Kam jeg gå i svart? Har også noen svarte støvletter som går til rett under kneet, kan jeg bruke de? takknemlig for hjelp. Anonymkode: 36ec3...d74 Hva er poenget med å feire noens dag du ikke kjenner? Anonymkode: 6d927...77e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 Hvorvidt sort er innafor, spørs på brudeparet. Det er mange i dag som slett ikke bryr seg om det, så det er ikke en klar regel som mange her inne mener. Men hvis du vil være på sikre siden og ikke ønsker å spørre, kan det jo være lurt å unngå, iallfall helsvart. Men du bør absolutt sjekke invitasjonen og se om det står kleskode! Det vil gi deg en pekepinn på hvor formelt det skal være, og dermed hva som er passende. Anonymkode: f929e...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva er poenget med å feire noens dag du ikke kjenner? Anonymkode: 6d927...77e Ho er vel Pluss One til nokon som kjenner paret, då. Ypperlig høve til å bli kjent med folk Anonymkode: 985fc...687 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal være med i bryllup til et par jeg ikke kjenner. Hvilken kjole kan jeg gå i? Kam jeg gå i svart? Har også noen svarte støvletter som går til rett under kneet, kan jeg bruke de? takknemlig for hjelp. Anonymkode: 36ec3...d74 hvilken betydning har det at du ikke kjenner dem? kleskoden er lik for alle gjestene. Umulig å vite om du kan bruke støvletter når vi ikke vet hva kleskoden er, og nei, svart er uheldig i bryllup. Det kan gå hvis det er en svart festkjole/gallakjole, men siden du snakker om støvletter antar jeg det er en kort kjole som du like gjerne kunne brukt i begravelse, og da er svaret nei. Anonymkode: 85f29...780 2
PM75 Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 Svart kjole og støvletter passer på byen, ikke i bryllup. 4
Kranken Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Hvis det ikke står kleskode i invitasjonen kan du kanskje få noen hint av hvor formell invitasjonen er og hva slags lokale de skal feire på. Jeg tenker den rette kjolen kan være svart, spesielt om det er på høst/vinter. Jeg ville ikke dratt i sommerbryllup med svart kjole og støvletter, men på det lokale velhuset vinterstid i et uformelt kan kan det kanskje være passende? Jeg ville i så fall tatt støvletter i kirken og så byttet til pensko til middagen. Er det vår og sommerbryllup ville jeg styrt unna svart og støvletter med mindre det er et rockeband som skal gifte seg.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 Ville aldri valgt sort kjole, men pene støvletter er innafor. Skal sies at jeg har et sykdomsbilde som gjør at jeg har ikke verdens største utvalg å velge i og da går komfort før kleskode. Anonymkode: 16b9f...07c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 Ville unngått både svart og knelange støvletter i bryllup. Men hva er kleskoden da? Det står vel i invitasjonen til vedkommende som fikk den? Anonymkode: a9da0...f30 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #14 Skrevet 2. mars 2024 Har du aldri vært i et bryllup før, eller? Korte svarte kjoler med høye sorte støvletter er absolutt ikke innafor i 99,9% av bryllup. (Kanskje dersom du er medlem av Hells Angels eller noe?) Anonymkode: a0e5b...332 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå