Gå til innhold

Hva ga du dine barn i 20 års gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips😅

Anonymkode: 35b75...efb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Penger

Anonymkode: 0a832...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Penger

Anonymkode: 0a832...290

Hvor mye?

Anonymkode: 35b75...efb

AnonymBruker
Skrevet

2000,- 

Anonymkode: e7d6a...ccb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke noe særlig mer enn vanlig da jeg ble 20. Føler det er 18-årsdagen som er den store greien da. Til 18-årsdagen fikk jeg en sånn grunnpakke hos kjøreskole. 

Så tenker at om gaven til 18-årsdagen var stor, så trenger ikke nødvendigvis den til 20-årsdagen å være det

Anonymkode: cf0ba...10b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk symaskin av mamma - jeg hadde nettopp fullført sømlinje på folkehøgskole og skulle flytte hjemmefra, så hun mente jeg trengte min egen. Mer enn 20 år senere har jeg fortsatt nytte og glede av den. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Får reise til Afrika:)

Anonymkode: 92a96...267

AnonymBruker
Skrevet

Mine gutter skal få bunader. Datteren vår får det til konfirmasjonen, men det er ikke noe poeng til guttene som enda skal vokse endel 🙂

Anonymkode: aadb1...1bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mine gutter skal få bunader. Datteren vår får det til konfirmasjonen, men det er ikke noe poeng til guttene som enda skal vokse endel 🙂

Anonymkode: aadb1...1bc

Digresjon: Hvilken voksen dame kjenner du som har samme størrelse og fasong som da hun var 14? 

Anonymkode: 55e0f...593

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Digresjon: Hvilken voksen dame kjenner du som har samme størrelse og fasong som da hun var 14? 

De sys jo ikke stramme til konfirmasjonen. Jeg er 30 år og har født to barn. Bunaden min passer fint. Samme gjelder de aller fleste av venninnene mine.

Anonymkode: edb89...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker bunaden jeg fikk i konfirmasjon.  Er nå 45 år og 2 barn

Kvinne bunad får en til å kunne sy mer ut. Ser på jenta vår som fikk kan en legge ut over 15 cm

Mens på gutter får en ikke gjort på den måtten

Anonymkode: 1c116...6c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmestrikket genser og 3000 kr 

Anonymkode: 63ca0...020

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 2000 kr

Anonymkode: 82104...10e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da datteren min fikk bunad ble vi forklart dette med syingen ca slik: størrelsen den ble laget i til henne var omtrent som en størrelse 36. Da kunne den taes inn helt ned til en størrelse 32 og legges ut opp til størrelse 44. Dette er i bredden rundt brystet og liv. Det er også lagt inn 20 cm med stoff på lengden slik at den kan bli 20 cm lengre. Rundt 

Anonymkode: 324ba...5aa

AnonymBruker
Skrevet

Penger til bil.

Anonymkode: b0122...7d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min passer faktisk enda 🙈 men den er selvfølgelig litt annen passform på. Jeg er 25 nå

svar til ts: fikk ikke noe spesielt egentlig, ikke noe utenom vanlig bursdag. Husker faktisk ikke, fikk nok penger 

Anonymkode: ce59d...79b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg passer min bunad enda, og jeg er 28 🙂

Anonymkode: 82104...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...