AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Jysk sine virker tynne og dårlige. Vet at Høie har bra kvalitet. Hvilke andre bra merker finnes? Noen med erfaring på noe som heter "by night"? Anonymkode: a43fa...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Har kjøpt stenvasket flanell-sengetøy på Kid som jeg er veldig fornøyd med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg har flanell fra Halvor Bakke, elsker det😍 Anonymkode: 04d6e...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Del Skrevet 1. mars 2024 Home and cottage sitt er tykt og deilig sammenlignet med en del av de andre sine som jysk, Princess. Jeg har to flanell sengesett derfra og jeg elsker å ha de på🥰 Anonymkode: 30023...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Del Skrevet 1. mars 2024 Kid er bra. Kjøpte på juletilbud i fjor til barna og det er begges favoritt-sengetøy, dvs at de vil ikke sove i noe annet. Så det har blitt vasket og brukt kontinuerlig i over et år og er like fint. Anonymkode: c1afc...668 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Del Skrevet 1. mars 2024 Fjugur skrev (4 timer siden): Har kjøpt stenvasket flanell-sengetøy på Kid som jeg er veldig fornøyd med. Ja, det er det jeg har fra før og jeg elsker det. Men finner ikke det lenger i nettbutikk.. Anonymkode: a43fa...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har flanell fra Halvor Bakke, elsker det😍 Anonymkode: 04d6e...a1d Takk for tips, var litt stiv pris men mulig jeg må prøve det. Anonymkode: a43fa...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Home and cottage sitt er tykt og deilig sammenlignet med en del av de andre sine som jysk, Princess. Jeg har to flanell sengesett derfra og jeg elsker å ha de på🥰 Anonymkode: 30023...e97 Kun 1 type på nett, og det var utsolgt i tillegg. Har de bedre utvalg i butikk? Anonymkode: a43fa...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kid er bra. Kjøpte på juletilbud i fjor til barna og det er begges favoritt-sengetøy, dvs at de vil ikke sove i noe annet. Så det har blitt vasket og brukt kontinuerlig i over et år og er like fint. Anonymkode: c1afc...668 Ikke blitt nuppete? Har lest at endel opplever at det vanlige flanellsengetøyet til jysk kan nuppe seg så var litt skeptisk. Mulig jeg må prøve et sett. Anonymkode: a43fa...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Del Skrevet 1. mars 2024 Vi har flanellsengetøy fra Kid og bruker dem masse i vinterhalvåret. Synes kvaliteten er veldig bra. Har dårlig erfaring med alt av sengetøy fra Jysk. Alt er utrolig tynt. Anonymkode: 9a834...874 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #11 Del Skrevet 1. mars 2024 Kid sine er veldig bra like fint etter mange år. Har også en del vanlig bomull sengesett og dyner/puter fra Høie som er skikkelig gode (ofte på salg hos obs/coop butikker). Anonymkode: 9f422...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke blitt nuppete? Har lest at endel opplever at det vanlige flanellsengetøyet til jysk kan nuppe seg så var litt skeptisk. Mulig jeg må prøve et sett. Anonymkode: a43fa...23c Nei, de jeg har fra Kid har ikke blitt nuppete 🙂 Men har fada bittelitt i fargen etter så mange vask (men nå har jeg ofte vasket de på 60 grader også). Ellers er det helt fint. Har aldri testa de fra Jysk, men hører mange si de ikke er så veldig fornøyd jeg også.. Anonymkode: c1afc...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jysk sine virker tynne og dårlige. Vet at Høie har bra kvalitet. Hvilke andre bra merker finnes? Noen med erfaring på noe som heter "by night"? Anonymkode: a43fa...23c Alt fra Jysk er søppel Anonymkode: 95199...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 2. mars 2024 #14 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke blitt nuppete? Har lest at endel opplever at det vanlige flanellsengetøyet til jysk kan nuppe seg så var litt skeptisk. Mulig jeg må prøve et sett. Anonymkode: a43fa...23c At stoff nupper har ofte mer med hva det brukes sammen (om det stoffet reagerer på stoffet i barnets pyjamas) med og hva de vaskes sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #15 Del Skrevet 2. mars 2024 Elsker flanellsettene fra Kid, bruker de godt over halve året 🥰 Anonymkode: 9e219...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2. mars 2024 #16 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg liker ikke kid, mye tynnere kvalitet og knappene faller av. Høie har glidelås nederst og veldig tjukk og god kvalitet. De er ofte på 40% på nettsiden deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #17 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt fra Jysk er søppel Anonymkode: 95199...8a8 Jysk selgerHøie, det er veldig bra. Men de egenproduserte varene er litt mer variert Anonymkode: bf127...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #18 Del Skrevet 2. mars 2024 Har også fra Kid og er godt fornøyd med det! Har ikke opplevd at knapper osv faller av (selv om det så klart kan skje innimellom, uavhengig av produsent). Anonymkode: 99f9e...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 2. mars 2024 #19 Del Skrevet 2. mars 2024 Summeer skrev (4 timer siden): Jeg liker ikke kid, mye tynnere kvalitet og knappene faller av. Høie har glidelås nederst og veldig tjukk og god kvalitet. De er ofte på 40% på nettsiden deres Finner ikke noe flanell sengesett inne på Høie sine nettsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #20 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg har kjøpt på kid når de har hatt tilbud på 50 %, som de har ganske ofte. Syns det er bra mtp. pris. Anonymkode: 6bd0e...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå