AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Der virker veldig vanskelig. De fleste på jo i forhold. Anonymkode: 8eeca...017
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Følte at fra 40+ var det mye da de fleste da skiller seg/er skilt. Møtte mange på Happn til kaffe og min nåværende kjæreste ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Er nok mange par ja, men alltids noen som går fra hverandre også. Spesielt før 10 år føler jeg mange begynner å tenke oi, jeg blir snart 40, hvor er jeg i livet? Er forholdet det jeg ønsker å være i? Osv. Anonymkode: 6f274...93f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Ja, veldig vanskelig. Spesielt hvis du ikke ønsker barn. Anonymkode: 0f14c...284 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Det må vel være det enkleste i verden, skokkevis med verpeklare damer som søker en mann i rett alder som kan tilføre sæd og penger til deres familiedrøm 😄 Ønsker du noe mer casual er det nok ikke så lett Anonymkode: 17d25...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det må vel være det enkleste i verden, skokkevis med verpeklare damer som søker en mann i rett alder som kan tilføre sæd og penger til deres familiedrøm 😄 Ønsker du noe mer casual er det nok ikke så lett Anonymkode: 17d25...fd6 Ønsker noe seriøst med en som verken har eller ønsker barn, og det virker jo helt håpløst. Anonymkode: edcfe...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må vel være det enkleste i verden, skokkevis med verpeklare damer som søker en mann i rett alder som kan tilføre sæd og penger til deres familiedrøm 😄 Ønsker du noe mer casual er det nok ikke så lett Anonymkode: 17d25...fd6 Ikke hvis man er dame. Og ønsker å møte en man får følelser for. ts Anonymkode: 8eeca...017
exictence Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 Jeg føler ikke at den alderen er noe problem? Vil du ha en mann som er ute etter de helt unge? Nei, vekk med dem, så vet du det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 exictence skrev (13 timer siden): Jeg føler ikke at den alderen er noe problem? Vil du ha en mann som er ute etter de helt unge? Nei, vekk med dem, så vet du det. Hvor møter man dem uten noe problem? ts Anonymkode: 8eeca...017 1
exictence Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor møter man dem uten noe problem? ts Anonymkode: 8eeca...017 Kanskje på fjellturer, fjellhytter, dansesteder, kurs, på arrangementer, festivaler, kultur diskusjoner, biblioteket, butikker, busstopp............ Jeg møtte min kjæreste på Tinder Han tidligere ungdomskjæresten møtte jeg på et dansested
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå