AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg trenger å få markert øyenbrynene mine. Det holder ikke bare med å farge de og å bruke brynsgele med farge. Hvilke produkter anbefaler dere? Anonymkode: 5ab0b...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 https://www.vita.no/artdeco/artdeco-ultra-fine-brow-liner-11-coal Jeg bruker denne. Men den jeg har nå har vanlig kost, og ikke sånn plastbørste som på bildet. Syns det er den beste jeg har prøvd hittil. Anonymkode: e5ebc...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg bruker øyebrynspenn + gel i samme farge fra Mac. Fyller først ut med penn, og former. Bruker så gel for fylde og farge. Bruk av to produkter gjør at det enklere ser mer naturlig ut. Anonymkode: b70ea...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. mars 2024 #4 Del Skrevet 1. mars 2024 Inglot er best. INGLOT NORGE | AMC BROW LINER GEL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Del Skrevet 1. mars 2024 kaledonia skrev (2 timer siden): Inglot er best. INGLOT NORGE | AMC BROW LINER GEL På hvilken måte? Anonymkode: 5ab0b...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 3. mars 2024 #6 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 20.39): På hvilken måte? Anonymkode: 5ab0b...85d Kjenner du ikke Inglot ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå