Gjest Tupsia Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Har i over 10 år hatt samme kk ( av og på). Vi har alltid passet godt sammen i senga. Omgås ikke på andre arena, men vi kjenner hverandre godt på et nivå jeg ikke har hatt med andre. Kanskje kan man si at kroppene våre kjenner hverandre bedre enn vi selv gjør. Vi er utforskende, leken og nysgjerrig på hverandre. Vi har både fysisk sex og tlf sex, alt etter hva som passer. Det er alltid han som har tatt kontakt, og det lengste oppholdet vi har hatt har vært i et par år. Det kan gå mnd mellom hvert fysiske møte, men på tlf er det oftere. Dette passer meg bra, for han kan være en håndfull- og litt needy. Han er nok i kategorien i overkant seksuell. Hvis jeg ikke har tid eller orker å vie tid til han, blir han SÅ på. Det tenner han så voldsomt og jeg blir bombadert med mld om hva han vil gjøre med meg og hva han vil at jeg skal gjøre med han. Han har fantasier som til tider er litt hinsides og litt i overkant av det jeg er med på. Jeg kjenner det kan bli litt mye og nevnte til han ved en anledning at han kanskje burde finne seg en annen. Det var ikke aktuelt, det var meg han ville ha. Altså vi snakker ikke kjærlighet, kun sex fra begge. Jeg kan fortsette å møte han som før uten problemer, men jeg begynner å få problemer å takle fantasiene og å være med på dem. Trenger kanskje noen innspill.. hvordan kan jeg gå fram uten å «såre» han. Jeg er tross alt et menneske og ikke en dukke. Endret 1. mars 2024 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Dessverre må du nok trolig si klart ifra. Men, si i forkant at du ønsker en prat om rammer, så han ikke blir helt tatt på senga.. Lykke til! Anonymkode: 53313...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Bli kvitt fyren en gang for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Del Skrevet 1. mars 2024 Kan det være at han tenner på å dele fantasiene og ikke nødvendigvis gjennomføre dem? Anonymkode: b2f2d...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 1. mars 2024 #5 Del Skrevet 1. mars 2024 Det er ytterst sjeldent man kan si ifra så budskapet kommer frem uten at det sårer på ett eller annet plan. Har du sendt en melding der du trenger å prate, og det er en prat som i "breakup prat". Legg frem at det begynner å bli litt for voldsomt. I tilfeller der det kan hjelpe å ta en hvit løgn er jeg for det: noe ala at du begynt å date en fyr da har du ikke lyst til å fortsette det seksuelle vennskapet du har til kompisen etc.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå