Gå til innhold

Hvordan håndtere å være kåt på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt?

For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre 

Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. 

Hva gjør dere andre?

Anonymkode: e1484...018

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli gravid fort. Etter du får unge med han blir dette ikke noe problem.

Anonymkode: 057d3...908

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bli gravid fort. Etter du får unge med han blir dette ikke noe problem.

Anonymkode: 057d3...908

😅😅😅😅😅

Tror vi er godt ferdig med barn, dessverre 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva gjør dere andre?

Kan bli kåt til forskjellige tider. Også på jobb. Det er ikke sånn at det er spesielle ting som utløser det nødvendigvis» det «bare skjer».

Gjør ikke noe spesielt. Når jeg blir kåt og jeg ikke er i en situasjon som er naturlig å ha sex i, så går det over av seg selv i løpet av sekunder/få minutter.

Det er ikke sånn at jeg går rundt og er kåt lenge eller liksom må gjøre noe med det.

Anonymkode: 60ca7...1f0

Skrevet (endret)

Hvilken kaffemaskin har dere da? En som øker sexlysten? Hva gjør dere resten av tiden?

Endret av Hoia
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. 

Anonymkode: 65e55...b5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I alle dager. 

Anonymkode: 65e55...b5c

Synes du det hørtes drøyt ut å bli kåt i løpet av en arbeidsdag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre 

Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. 

Hva gjør dere andre?

Onanerer på jobb om det blir for ille. Står ofte og gnikker beina frem og tilbake på buksa treffer visse punkt, eller drar buksa opp så sømmen kommer bort i klitt eller lignende.

Anonymkode: 10a34...60a

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her må jeg klare meg uten sex i et halvt år til, og så klarer ikke folk å gå en hel arbeidsdag en dag?? Ikke rart jeg klager...😆

Anonymkode: 6e468...e10

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere andre?

Hva man gjør?

Ikke noe vel. Sitte onanere på jobb er spesielt🙈 Venter til man ses. Enkelt og greit.

Anonymkode: 24157...19c

AnonymBruker
Skrevet

Nok en dustetrolletråd som aldri skjed(d)e… 🤤😑

Anonymkode: 34292...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere andre?

...said no woman ever. 

Anonymkode: 8dfdd...098

• Liker 1
Skrevet

Blir det for intenst (og ja det skjer jo det), så tar jeg meg en tur på toalettet og «tar hånd» om det 😅 Får jo en herlig behagelig ro etterpå, så mye bedre det enn å sitte der rastløs i x antall timer til 😉 No harm done..

AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (26 minutter siden):

Blir det for intenst (og ja det skjer jo det), så tar jeg meg en tur på toalettet og «tar hånd» om det 😅 Får jo en herlig behagelig ro etterpå, så mye bedre det enn å sitte der rastløs i x antall timer til 😉 No harm done..

Hvilken jobb har du? 😉

Anonymkode: f1263...5e9

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken jobb har du? 😉

Anonymkode: f1263...5e9

Teknisk lederstilling, så sitter på kontor 😉

Skrevet

Blir jeg kåt på jobb onanerer jeg selvsagt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ofte kåt når jeg har fri. På jobb? Nei, det har jeg ikke tid til.

Anonymkode: 7e0ec...f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få mer å gjør på jobben sli at du ikke har tid til å bli kåt. 

Anonymkode: 217a1...020

AnonymBruker
Skrevet

Har vært yrkesaktiv i over 20 år og har aldri blitt det på jobb. Helt merkelig. 

Anonymkode: 59e1d...f0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva gjør dere andre?

Jobber som regel rolige vakter på tider det er få personer på jobb. Så da hender det jeg tar en tur på toalettet🙂

Anonymkode: b1023...cb4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...