AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Bli gravid fort. Etter du får unge med han blir dette ikke noe problem. Anonymkode: 057d3...908 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bli gravid fort. Etter du får unge med han blir dette ikke noe problem. Anonymkode: 057d3...908 😅😅😅😅😅 Tror vi er godt ferdig med barn, dessverre 🤪 Anonymkode: e1484...018
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 Kan bli kåt til forskjellige tider. Også på jobb. Det er ikke sånn at det er spesielle ting som utløser det nødvendigvis» det «bare skjer». Gjør ikke noe spesielt. Når jeg blir kåt og jeg ikke er i en situasjon som er naturlig å ha sex i, så går det over av seg selv i løpet av sekunder/få minutter. Det er ikke sånn at jeg går rundt og er kåt lenge eller liksom må gjøre noe med det. Anonymkode: 60ca7...1f0
Gjest Hoia Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 (endret) Hvilken kaffemaskin har dere da? En som øker sexlysten? Hva gjør dere resten av tiden? Endret 1. mars 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I alle dager. Anonymkode: 65e55...b5c Synes du det hørtes drøyt ut å bli kåt i løpet av en arbeidsdag? Anonymkode: e1484...018 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 Onanerer på jobb om det blir for ille. Står ofte og gnikker beina frem og tilbake på buksa treffer visse punkt, eller drar buksa opp så sømmen kommer bort i klitt eller lignende. Anonymkode: 10a34...60a 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 Her må jeg klare meg uten sex i et halvt år til, og så klarer ikke folk å gå en hel arbeidsdag en dag?? Ikke rart jeg klager...😆 Anonymkode: 6e468...e10 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 Hva man gjør? Ikke noe vel. Sitte onanere på jobb er spesielt🙈 Venter til man ses. Enkelt og greit. Anonymkode: 24157...19c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #11 Skrevet 1. mars 2024 Nok en dustetrolletråd som aldri skjed(d)e… 🤤😑 Anonymkode: 34292...128 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #12 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 ...said no woman ever. Anonymkode: 8dfdd...098 1
kjekkfyr Skrevet 1. mars 2024 #13 Skrevet 1. mars 2024 Blir det for intenst (og ja det skjer jo det), så tar jeg meg en tur på toalettet og «tar hånd» om det 😅 Får jo en herlig behagelig ro etterpå, så mye bedre det enn å sitte der rastløs i x antall timer til 😉 No harm done..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 kjekkfyr skrev (26 minutter siden): Blir det for intenst (og ja det skjer jo det), så tar jeg meg en tur på toalettet og «tar hånd» om det 😅 Får jo en herlig behagelig ro etterpå, så mye bedre det enn å sitte der rastløs i x antall timer til 😉 No harm done.. Hvilken jobb har du? 😉 Anonymkode: f1263...5e9
kjekkfyr Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken jobb har du? 😉 Anonymkode: f1263...5e9 Teknisk lederstilling, så sitter på kontor 😉
Silvia515 Skrevet 1. mars 2024 #16 Skrevet 1. mars 2024 Blir jeg kåt på jobb onanerer jeg selvsagt! 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #17 Skrevet 1. mars 2024 Er ofte kåt når jeg har fri. På jobb? Nei, det har jeg ikke tid til. Anonymkode: 7e0ec...f21 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Skrevet 1. mars 2024 Få mer å gjør på jobben sli at du ikke har tid til å bli kåt. Anonymkode: 217a1...020
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #19 Skrevet 1. mars 2024 Har vært yrkesaktiv i over 20 år og har aldri blitt det på jobb. Helt merkelig. Anonymkode: 59e1d...f0e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #20 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir dere kåt i løpet av arbeidsdagen? Hva eventuelt er det som gjør dere kåt? For min del er det tanken på min kjære og sex vi har hatt, eller skal ha. Kanskje sømmen på buksa gnir mot klitten, eller at jeg kommer borti stive brystvorter. Eller at lynet bare slår ned og kroppen verker etter å være naken sammen med mannen min. Jeg sender ofte en snap om at jeg har lyst på han, men helt ærlig så blir det nesten bare verre Har dere tips til hvordan håndtere dette? Jeg er ikke så glad i å fingre meg selv, og jeg lager litt lyd når jeg kommer. Så onanering på jobb er ikke helt ideelt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: e1484...018 Jobber som regel rolige vakter på tider det er få personer på jobb. Så da hender det jeg tar en tur på toalettet🙂 Anonymkode: b1023...cb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå