Gå til innhold

Finnes det kattepassere som bor gratis i boligen din mens del passer katten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på rehabilitering i seks uker til våren/sommeren og vet ikke hva jeg skal gjøre med pus.

Han har vært omplasseringsakatt og trenger ikke å bli flyttet på igjen, og han elsker uteområdet her hos meg.

Skal han være hos fremmede eller venner må han være innekatt, og det takler han dårlig.

Anonymkode: a2eab...a7d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så Tina Svedstad drev med noe sånt, da hun dro på reise. Husker ikke hva det het, men du kan jo sende henne en melding på snap og spørre. 

Anonymkode: 073ac...ba8

Skrevet

Sjekk ut trustedhousesitters.com jeg har brukt det i mange år med stor suksess. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Gliffy said:

Jeg bruker dette for hunden min. Kommer faktisk noen passere hit i morgen. Det er HELT fantastisk. Har kommer hjem til strøkent hus og strålende fornøyd hund hver gang.

Anonymkode: 707e2...4bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker dette for hunden min. Kommer faktisk noen passere hit i morgen. Det er HELT fantastisk. Har kommer hjem til strøkent hus og strålende fornøyd hund hver gang.

For hvor lang tid da?

Jeg bor i Bergen sentrum med fantastisk utsikt utover alle hustakene, og det tar maks 6 til 10 minutter å gå til Bryggen, så det er jo en attraktiv beliggenhet.

Er skeptisk til fremmede i leiligheten og redd de ødelegger inventar eller stjeler tingene mine.

Alternativet er å prøve å gi han bort, men jeg elsker han og han har blitt avhengig av meg😻

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (48 minutter siden):

Da er det kun utlendinger/turister som ønsker gratis sted å bo?

Har kikket på det, men fant ikke folk som ville bo på et sted så lenge

Ts

AnonymBruker
Skrevet

En katteglad person som bor i kollektiv som ønsker litt ferie fra samboerne sine? 

Anonymkode: e3aea...237

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For hvor lang tid da?

Jeg bor i Bergen sentrum med fantastisk utsikt utover alle hustakene, og det tar maks 6 til 10 minutter å gå til Bryggen, så det er jo en attraktiv beliggenhet.

Er skeptisk til fremmede i leiligheten og redd de ødelegger inventar eller stjeler tingene mine.

Alternativet er å prøve å gi han bort, men jeg elsker han og han har blitt avhengig av meg😻

Ts

En måned denne gangen. Har hatt én uke og tre uker før. Jeg har også en nabo som bor rett ved siden av og ser til at alt går greit for seg.

Jeg var også skeptisk, men man kan få forsikring gjennom nettsiden i tilfelle de ødelegger noe, de gjør bakgrunnssjekk på folkene, man kan se hva slags andre erfaringer folk har hatt med de du velger. Jeg har alltid videointervju med aktuelle kandidater, stiller spørsmål om hvordan erfaring de har med hund, hvorfor de ønsker å bo hos akkurat meg, osv.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da er det kun utlendinger/turister som ønsker gratis sted å bo?

Har kikket på det, men fant ikke folk som ville bo på et sted så lenge

Ts

Ja, det er "turister", men etter min erfaring har det vært folk som vurderer å flytte til byen, men ikke har funnet et sted ennå, så har bruker de boligen din midlertidig mens de ser etter jobb. Jeg passer på å ikke velge folk som bare vil bo hos meg for en gratis ferie, men at de er glad i hunder og har dette som en livsstil.

Når du finner folk, skal du ikke søke opp passere først. Du skal legge ut bilder og info om boligen og kjæledyret ditt, så legger du ut hvilke datoer du skal bort, så søker de som er interessert. Jeg bor i en populær europeisk storby og har fått ca. ti søknader hver gang. Om du bor i Bergen sentrum og har katt kan jeg love at det blir null stress å finne passere. Du kommer til å kunne velge og vrake.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

En måned denne gangen. Har hatt én uke og tre uker før. Jeg har også en nabo som bor rett ved siden av og ser til at alt går greit for seg.

Jeg var også skeptisk, men man kan få forsikring gjennom nettsiden i tilfelle de ødelegger noe, de gjør bakgrunnssjekk på folkene, man kan se hva slags andre erfaringer folk har hatt med de du velger. Jeg har alltid videointervju med aktuelle kandidater, stiller spørsmål om hvordan erfaring de har med hund, hvorfor de ønsker å bo hos akkurat meg, osv.

Ja, det er "turister", men etter min erfaring har det vært folk som vurderer å flytte til byen, men ikke har funnet et sted ennå, så har bruker de boligen din midlertidig mens de ser etter jobb. Jeg passer på å ikke velge folk som bare vil bo hos meg for en gratis ferie, men at de er glad i hunder og har dette som en livsstil.

Når du finner folk, skal du ikke søke opp passere først. Du skal legge ut bilder og info om boligen og kjæledyret ditt, så legger du ut hvilke datoer du skal bort, så søker de som er interessert. Jeg bor i en populær europeisk storby og har fått ca. ti søknader hver gang. Om du bor i Bergen sentrum og har katt kan jeg love at det blir null stress å finne passere. Du kommer til å kunne velge og vrake.

Hva koster tjenesten?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva koster tjenesten?

Ts

Jeg har fått første året gratis gjennom hundeforsikringen min, men tror det koster 1500 kroner i året eller noe sånt. Jeg har sånn "refer a friend"-link med 25 % avslag om du er interessert.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

For hvor lang tid da?

Ts

Hvis du velger noen med gode reviews er sjansen for dette minimal. Den eneste måten å få reviews på er gjennom å passe dyr og få gode tilbakemeldinger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Nå har jeg faktisk fått ordnet kattepass de 5 første ukene da min venn flytter inn og bor med katten, men trenger noen den siste uken.

Takk for tips😻

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal på rehabilitering i seks uker til våren/sommeren og vet ikke hva jeg skal gjøre med pus.

Han har vært omplasseringsakatt og trenger ikke å bli flyttet på igjen, og han elsker uteområdet her hos meg.

Skal han være hos fremmede eller venner må han være innekatt, og det takler han dårlig.

Har en 100% pålitelig venninne som bor i Bergen. Skal jeg spørre henne? Hun elsker katter!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

Nå har jeg faktisk fått ordnet kattepass de 5 første ukene da min venn flytter inn og bor med katten, men trenger noen den siste uken.

Takk for tips😻

Så flott :D 

AnonymBruker
Skrevet
Tubaluba skrev (På 1.3.2024 den 21.56):

Har en 100% pålitelig venninne som bor i Bergen. Skal jeg spørre henne? Hun elsker katter!

Nå har jeg skaffet kattepass for nesten hele perioden, unntatt 12-20 juni.

Du kan alltids spørre henne

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nå har jeg skaffet kattepass for nesten hele perioden, unntatt 12-20 juni.

Du kan alltids spørre henne

Ts

Betaler du noe? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...