AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Vet ikke om dette ble riktig emne å legge ut i, men fant ikke annet som passer bedre. Jeg har en ex som har mange trekk til narsisisem, forholdet våres røk og da jeg gikk ut av det var jeg utslitt. Utslitt av alt det psykiske volden, alt jeg gjorde alene, hadde 100% ansvar for barna og han mens jeg bodde der. Jeg fikk stadig høre dritt. Hvis jeg klagde på han, ble det snudd til meg osv. jeg var uansett ødelagt, hadde ikke følelser igjen.det som holdt meg igjen i forholdet var frykten min for at han skal finne noen andre, frykten for at smerten blir for stor for meg å bære, tanken på at han ligger med andre osv. men han gjorde det slutt og jeg flyttet. Det endte med at jeg startet på antidep etter jeg flyttet ut, for da søkte jeg hjelp. Alle de sjalusi tankene mine forsvant gradvis, og jeg så lettere på å la han gå. nå har jeg begynt å trappe ned på medisinen, og tankene kommer tilbake. Jeg er livredd for hva han gjør i helger, om han skal drikke, om han møter ei jente og gjør ting med hu, bare tanken på at han flørter med noen andre er så smertefull at jeg føler jeg heller vi dø enn å oppleve dette. Hva feiler det meg?😅 Anonymkode: da5e9...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå