Gå til innhold

Good cop / bad cop

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg jobber mye kveld og derfor er mannen min mye alene med ungene på kveldstid.

Mannen min er kanskje litt mer easy-going en det jeg er- jeg liker litt mer rutiner og “gamledags“ leking. 
Når jeg er på jobb så lar mannen min barna våres se på tv og spille på playstation så og si hele tiden. Før de spiser, mens de spiser, etter de spiser og de sovner til tv også.

De dagene jeg er hjemme på kveldstid så er det greit med tv/spilling men jeg lar dem ikke spille mer i en time fordi jeg vil helle finne på noe annet å gjøre med de.

Nå har det blitt slik at ungene spør meg de dagene jeg skal ha fri om jeg kan værsåsnill gå på jobb og de vil heller ikke finne på noe annet å gjøre fordi de vil kun spille eller se på tv. Jeg vil heller ha kos rundt middagsbordet enn at alle står og ser på egen skjerm..

Dette er noe jeg har snakket med han om så mange ganger og jeg føler meg som en Løytnant i mitt eget hus,  og begynner å være så lei..

Nå har jeg prøvd å snakke med mannen min flere ganger, jeg har prøvd å møte alle i midten og tillate tv rundt middagsbordet på helgene men jeg føler fremdeles at jeg er kun slem og at jeg blir fremstilt i dårlig lys for ungene mine..

Hva i alle dager kan jeg gjøre, er det feil av meg å være litt streng på dette? 😔

Anonymkode: 4b75b...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det eneste du kan gjøre er å snakke med mannen din på nytt. Hvorfor synes han at det er greit? Hva tror han at barna oppnår av ferdigheter og psykologisk med hans opplegg? Hvordan ønsker han at barna skal "være" som ungdommer og voksne, og hvordan best legge til rette for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...