AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Fant en iPad på Ebay fra en australsk selger som jeg ønsker å kjøpe. Noen som har erfaring med å handle fra Ebay og få varer tilsendt fra utlandet? Hva bør man gjøre for å unngå massevis av avgifter og gebyrer? Noen som har råd og anbefalinger? Takk på forhånd. Anonymkode: 6db8e...766
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Ebay krever inn moms allerede, så du skal få opp når du går til utsjekking både porto, moms og evt. andre avgifter, så det du betaler skal være alt du trenger å betale. (Men du må gå videre til utsjekking/betaling for å se det altså...) Anonymkode: 080db...c58 1
newman01 Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Må da finnes en nærmere handelspartner enn Australia for å kjøpe brukte iPader? Tenk om den ikke fungerer som du forutsatte? De har også rare kontakter der nede, så du må ha ny lader. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 newman01 skrev (1 minutt siden): Må da finnes en nærmere handelspartner enn Australia for å kjøpe brukte iPader? Tenk om den ikke fungerer som du forutsatte? De har også rare kontakter der nede, så du må ha ny lader. Den er uåpnet, og jeg får den billigere fra Ebay enn om jeg skal kjøpe den brukt fra Finn. Lader har jeg. Anonymkode: 6db8e...766
newman01 Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 (endret) Ville uansett vært litt skeptisk til å gjøre et kupp. Hvorfor skal den ene personen i Australia selge den billigere enn resten av verden? Og har du tatt høyde for 25% norsk mva og porto til Norge i regnestykket? Endret 1. mars 2024 av newman01 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå