AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Jeg tenkte lage meg en pizza etterpå, siden jeg syns ferdigpizza smaker grusomt. Har ikke så mye penger, har dere noen tips til topping? Vurderer pepperoni. Hvordan lager dere pizza? Anonymkode: 2ea5c...b88
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 https://meny.no/varer/middag/middagshermetikk/kebabkjott-7039610009663 Denne er god på pizza. Koster 40 kroner på kiwi. Om man skjærer den tynt kan den holde til to pizza. Ser for meg det kan være godt med f.eks rødløk og ananas. Er også oppskrift til en god kebabdressing på pakken. Anonymkode: 1c3f2...ce2 1
svartkatt Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Liker hvertfall å ha litt revet ost og oregano under bunnen. Funker sikkert bra med andre krydder. Eller å ha begge deler i deigen. Fyll.. ikke nødvendigvis med bunnen over altså.. men et eksempel; pesto, kylling, feta, pinjekjerner, revet ost..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Hvis jeg lager selv så foretrekker jeg hjemmelaget pizza. Anonymkode: 5f397...a90
tussi84 Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Lager stort sett pizza med masse fyll. Kjøttdeig, Skinke, champion, løk, ost. Av og til pepperoni og mais.
pelsdott1 Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 Liker best å lage med fullkornsbunn, hvit pizzasaus, skinke og bacon, ananas, paprika, tomat, ost og ruccola🤤
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 Elsker å lage hvit pizza med saus av creme fraiche, mye hvitløk, olivenolje og litt oregano. Topper med ost og tar på ruccola og strandaskinke når pizzaen er ute av ovnen. Anonymkode: 7c51e...dc1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elsker å lage hvit pizza med saus av creme fraiche, mye hvitløk, olivenolje og litt oregano. Topper med ost og tar på ruccola og strandaskinke når pizzaen er ute av ovnen. Anonymkode: 7c51e...dc1 Og selvsagt viktig å smake til sausen med salt og pepper! Anonymkode: 7c51e...dc1
Helene Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 Før da jeg laget pizza pøset jeg på med alt. Har i ettertid hørt på Hellstrøm. Ta 3-4 ingredienser. Må ha fersk sopp. Løk. Kjøtt av noe varianter. Og bacon. Dette er 4 ting. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Skrevet 1. mars 2024 Liker pizza med tomatsaus, løk, kjøttedeig og pølse, pepperoni, skinke, biff og ost på. Men det blir jo litt dyrt Anonymkode: 5673e...03a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #11 Skrevet 1. mars 2024 Tynn bunn, legger på hjemmelaget tomatsaus som er kokt i flere timer, toppes med ulike typer ost. Anonymkode: 3f4ca...be7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #12 Skrevet 1. mars 2024 Mange gode tips her, får se hva jeg ender opp med Skal på Kiwi, tenker jeg må ha litt flere typer fyll. Pepperoni og skinke kanskje. Favoritten er pizza med creme fraîche og elgkjøtt. SYKT godt. Da jeg var liten så elsket jeg Big One pizza og Grandiosa, nå klarer jeg bare ikke smaken. Vet ikke om de har endret på oppskriften eller om jeg har endret smaksløker Men jeg syns all ferdigpizza smaker salt papp. Er det noen som syns ferdigpizza smaker godt? I England syns jeg de fra Marks & Spencer var gode faktisk. Anonymkode: 2ea5c...b88
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #13 Skrevet 1. mars 2024 Saus Ost Marinert kylling Vårløk el. rødløk Ananas I den rekkefølgen. Anonymkode: c3e68...691
Tradegy Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 Liker klassisk 80 talls pizza 🙂 Pølsebiter eller kjøttdeig, evt 50/50 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 Surdeigsbunn. Dras tynt ut. Tomatsaus (av passata vanligvis, av og til san marzano-tomater) Topping kan være - østersopp og rødløk - spinat og blåmuggost - rødløk, artisjokk og oliven - grillet aubergine og squash Ost (varierer, ofte gouda som alle liker, og så gjerne litt pecorino til dem som vil ha mer smak) Anonymkode: 41cfa...02c 1
Valiant Skrevet 1. mars 2024 #16 Skrevet 1. mars 2024 Eltefri pizzabunn laget kvelden før. Tynt lag pizzasaus, ost- og pepperoni eller italiensk salami, pluss paprika, rødløk eller oliven 😋 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Skrevet 1. mars 2024 Valiant skrev (9 minutter siden): Eltefri pizzabunn laget kvelden før. Tynt lag pizzasaus, ost- og pepperoni eller italiensk salami, pluss paprika, rødløk eller oliven 😋 Har du en enkel oppskrift på bunnen? Jeg syns alt av gjærbakst er så vanskelig, pleier kjøpe ferdig bunn. Anonymkode: 2ea5c...b88
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #19 Skrevet 1. mars 2024 Tynn bunn. Osten skal være mozzarella, helst burrata. Resten er ikke så nøye. Jeg liker oliven i skiver, og en salt skinke. Anonymkode: b7311...641
tånegla Skrevet 1. mars 2024 #20 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg lager selv så foretrekker jeg hjemmelaget pizza. Anonymkode: 5f397...a90 🤣 Jeg lager topping etter humøret. Noen ganger er det inderlig godt med en sånn pizza som vi hadde på 70-80 tallet. Tykk bunn, tomatpuré, løk, kjøttdeig og ost. Som oftest blir det en tomatbasert saus, sopp, løk og de grønnsakene jeg har tilgjengelig. Blomkål feks. er veldig godt, og tomatskiver. Kjøttet jeg bruker er ofte skinkepålegg som jeg klipper i passe biter. Når jeg planlegger litt klarer jeg å marinere kyllingkjøtt det er supert sammen med paprika, bare husk å legge toppingen oppå osten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå