Gå til innhold

Pusser dere tennene rett etter oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det, før jeg kliner med samboer igjen. Hun blir litt sånn lei seg sier hun. Men jeg digger liksom ikke å ha den smaken i munnen lenge. Er jeg urimelig her?

Anonymkode: 45dab...ab0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig gjør jeg ikke det. Om han kommer så pleier jeg å skylle munnen, og drikke noe med smak for å få bort hans smak. Han har glemt seg noen ganger og kysset meg etterpå, men stort sett viker han litt den første timen.

Anonymkode: 4ffe2...38d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kliner også etterpå. Og gjør ingenting for å få bort smaken 🙈

Anonymkode: cc3fc...f95

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Troll kan også ha sine fikse ideer.

Er det noe jeg IKKE pusser bort så er det den smaken.

Anonymkode: dd4e9...27a

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg pleier å gjøre det, før jeg kliner med samboer igjen. Hun blir litt sånn lei seg sier hun. Men jeg digger liksom ikke å ha den smaken i munnen lenge. Er jeg urimelig her?

Det vil jeg tro er ganske sårende ja! Blir litt som at noen reiser seg opp og går rett i dusjen etter sex hver gang.

Dersom det mye smak, kan en liten dusj sammen i forkant være greit?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pusser ikke tennene etter å ha slikket kona, selv ikke etter at jeg har slikket opp egen sæd fra musa hennes. Kona mi gir aldri oralsex.

Anonymkode: 40a9b...4ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke pusset tennene siden lille julaften.

Anonymkode: ce559...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke normalt. Smaker hun da rart? Jeg kysser kjæresten min direkte etter han har slikket meg. Smaker ingenting.

Anonymkode: 33191...e63

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kliner og gjør som vi vil. Pusser ikke tennene etterpå for å få bort noe smak. 

Når vi kliner i misjonær etter han har slikket meg så smaker det lett syrlig en liten stund, alt etter hvor i syklusen jeg er. 

Anonymkode: 0e659...dd5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi pusser aldri tennene etter oralsex, hverken den ene eller den andre veien. Vi kysser og kliner som normalt etterpå, også når han har kommet i munnen min. Vi har ofte oralsex flere ganger underveis i sexen og kysser/kliner mye, så hadde blitt mange pauser for å pusse tennene da. Vi pusser tennene morgen og kveld, kanskje før vi skal et eller annet i løpet av dagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jeg har også alltid på meg neseklype og sovemaske. Jeg liker verken lukt, smak eller utseende til partner. 

I det siste ønsker partner mindre og mindre sex. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har jo også behov.

(🧌)

Anonymkode: a3985...41b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpet deg tvert om du gjorde det etter du hadde gått ned på meg. Så sinnsykt turn off... 

Anonymkode: b2f69...0a0

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg suger pikk, og får ikke cum i kjeften. Har ikke klint med så mange de siste årene, men om de hadde slikket meg først hadde jeg ikke brydd meg om det, for jeg smaker godt. 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde dumpet deg tvert om du gjorde det etter du hadde gått ned på meg. Så sinnsykt turn off... 

Musesmak i seg selv kan være semi turn off... 

Tror det kan bli så du må dumpe en del fremover, ikke pg av det her men hjelpes det skal ikke mye til da 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (14 minutter siden):

Nei, men jeg suger pikk, og får ikke cum i kjeften. Har ikke klint med så mange de siste årene, men om de hadde slikket meg først hadde jeg ikke brydd meg om det, for jeg smaker godt. 😆

Altså, godt og godt fru blom. Trenger ikke være smak eller lukt som er issuet. Konsistensen derimot. Jeg personlig liker ikke å ha den litt rare saltsmaken i munnen veldig lenge og enkelte ganger litt slimete også. Skal sies at jeg ikke liker skalldyr også, kan være en faktor.

AnonymBruker
Skrevet

Nei har aldri pusset tenner etter oralsex, og har aldri opplevd at en mann har pusset tennene etter oralsex på meg. Rareste jeg har hørt, men men.

Anonymkode: b9d8e...e56

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, aldri tenkt på.

Min partner og jeg har ingen problemer med å kline etter oralsex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså, godt og godt fru blom. Trenger ikke være smak eller lukt som er issuet. Konsistensen derimot. Jeg personlig liker ikke å ha den litt rare saltsmaken i munnen veldig lenge og enkelte ganger litt slimete også. Skal sies at jeg ikke liker skalldyr også, kan være en faktor.

Hvilken saltsmak snakker du om? Vet sæd, eller precum, kan smake salt.. og det er ikke mye konsistens å snakke om fra min kropp som skulle merkes i munnen min... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Musesmak i seg selv kan være semi turn off... 

Tror det kan bli så du må dumpe en del fremover, ikke pg av det her men hjelpes det skal ikke mye til da 

Vel, har aldri noen gang opplevd at en mann har gjort noe sånt, heldigvis.

Har også smakt på meg selv mange ganger, smaker bare "kjønn" dvs nøytralt/ingenting. Har ingen problemer med å kysse mannen etter han har gått ned på meg heller, synes det er hot. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så hun har bekteriell vaginose og har hatt det siden dere begynte med sex?

Anonymkode: a3985...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...