AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Hei dere! Jeg venter mitt første barn nå i mars og har vært så heldig å få det største soveskinnet fra Nøstebarn i gave. Det er for stort for liggedelen til vogna (Emmaljunga NXT90), så jeg er på jakt etter et mindre som kan brukes i vogn og evt. i babynest. Er det minste soveskinnet fra Nøstebarn lite nok? Eller har dere andre anbefalinger? 😊 Anonymkode: 92d93...541
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 De fra nøstebarn var dyre Vi har et sånt korthåret til 4-500kr fra yngri eller liknende (husker ikke helt merke) som vi brukte i både ligge- og sittedel, er veldig fornøyd med det Anonymkode: 4b741...229 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Vi har dette: https://www.rudo.no/products/fillikid-lammeskinn-klipt-mselehull Passet fint i liggedelen til nxt90, og er veldig praktisk å bruke til sittedelen også. Ville brukt det fra Nøstebarn som "liggeunderlag" innendørs fram til dere begynner med sittedel. Anonymkode: d8d71...167 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå