Gå til innhold

Hvorfor lar kvinner menn "bruke dem"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt på dette en god stund, og det gjelder forsåvidt egne erfaringer.

Men hvorfor lar kvinner menn "bruke" dem? For eksempel så kan jeg knulle en dame og så få lyst til å sprute henne i munnen, og hun går velvillig ned på kne for å ta i mot med munnen sin. Andre ganger får jeg lyst til å sprute henne i ansiktet og hun går igjen ned på kne og lar meg dekke henne med sæd.

Det er ikke det at jeg ikke setter pris på det, jeg elsker at damer gjør det. Men jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang velger å la mannen "gjøre som han vil".  Jeg har vært i et forhold med en dame i tre år nå, og hun lar meg fortsatt gjøre som jeg vil med hensyn til hvor og hvordan jeg skal gjøre meg ferdig.

Jeg er svært opptatt av at begge skal ha det bra seksuelt, og jeg tilfredsstiller henne også. Men hun lar meg liksom bestemme, og dersom jeg bare vil ha en kjapp blowjob og tømme meg i munnen hennes så lar hun meg bare gjøre det.

Anonymkode: 3a0de...a0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel damer som tenner på det da. Men er ikke noe fasit på hvorfor damer liker det, kan være mange grunner.

Jeg synes det er sexy når kjæresten min er litt streng og gjør som han vil (med samtykke så klart). I hverdagen har jeg mine meninger og kan styre mitt eget liv. På soverommet liker jeg å bli behandlet litt stygt og ha lite kontroll.

Anonymkode: 46793...1a3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig det har noe med hvordan samfunnet har utviklet seg hvor sex ikke er en så big deal lengre. Prevensjon finnes i mange varianter, og med den "moderne kvinnen"-bølgen hvor det skal være hipt å være fri seksuelt har nok også noe å gjøre med det.  Ivertfall når det kommer til ons og fwb. Trist utvikling når man ikke er i ett forhold syns nå jeg(om kvinner lar menn "bruke de".

Personlig er jeg null interessert i noe som helst seksuelt med en mann som jeg ikke er i ett forhold til, men nå er jeg gift med mann som jeg lar stort sett gjøre alt med meg. Når man er gift eller i ett fast forhold synes jeg det er mye mer ok å la han "bruke meg". Jeg "bruker" jo han også, og spørr stadig om vi skal prøve ditt eller datt :D Mulig kvinnen din er litt sann som meg når man er i ett fast forhold, stoler på partneren og ønsker å tilfredstille den andre med lek etc.

Anonymkode: 2110a...083

• Liker 2
Skrevet

Kan vel tenke litt dypere, hva er det du gir henne som gjør at hun lar deg gjøre som du ønsker. Kan hende hun bruker deg mye mer enn du faktisk bruker henne ;)

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner flest liker å bli brukt, å bli utsatt for et slikt begjær. Men i moderne samfunn er enkelte så voksne og velutdannet at de tar avstand fra denne lysten. Bøkene står i veien føler de, det går ikke an. De har fylt på med så mye fagstoff at det er ikke forenlig med slik adferd. Dette gjelder ikke for alle, de klokeste bruker kunnskapen sin riktig. Den grunnleggende lysten er der for de aller fleste. Da slenger de seg på sofaen og lar mannen herje, det er deilig.

Anonymkode: 99b58...111

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men hvorfor lar kvinner menn "bruke" dem? For eksempel så kan jeg knulle en dame og så få lyst til å sprute henne i munnen, og hun går velvillig ned på kne for å ta i mot med munnen sin. Andre ganger får jeg lyst til å sprute henne i ansiktet og hun går igjen ned på kne og lar meg dekke henne med sæd.

Det er ikke det at jeg ikke setter pris på det, jeg elsker at damer gjør det. Men jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang velger å la mannen "gjøre som han vil".  Jeg har vært i et forhold med en dame i tre år nå, og hun lar meg fortsatt gjøre som jeg vil med hensyn til hvor og hvordan jeg skal gjøre meg ferdig.

Jeg er svært opptatt av at begge skal ha det bra seksuelt, og jeg tilfredsstiller henne også. Men hun lar meg liksom bestemme, og dersom jeg bare vil ha en kjapp blowjob og tømme meg i munnen hennes så lar hun meg bare gjøre det.

Det virker som du tenker ganske motsatt av meg.

Hvorfor er det å la seg bruke? Blir du brukt de gangene du går ned på henne? Blir du mer brukt dersom hun squirter mens du er der nede?

Mange vil helst ha det et sted man kan tørke det bort, fremfor inni seg...

Mange bryr seg filla og synes det er helt greit så lenge det gir partner noe.

Mange tenner på å kjenne det på huden.

Veldig mange menn tenner på squirt i ansiktet, men det vil ikke si at de underkaster seg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damer vil ha likestilling på alle områder bortsett fra på soverommet og på områder hvor likestilling hadde vært negativt for dem.

Anonymkode: 166d8...ff6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så nå er DET gærent og. Dere menn blir aldri fornøyd. Enten sutres det om at dere ikke får sex, ellers er det gærent om dama er med på litt crazy sex. Bestem dere?! 

Anonymkode: be2de...6dc

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vil gå utifra at de gjør og blir med på ting de liker eller som ihvertfall ikke får dem til å føle seg brukt, med mindre de faktisk liker den følelsen. 

Kanskje du er en av de som tenker at seriøse damer som du vil ha et langt kjærlighetsforhold med ikke gjør diverse seksuelle ting. At damer som liker mer enn misjonærstillingen kun er for sex, eller bruk og kast. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som tenker på det viset.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Damer vil ha likestilling på alle områder bortsett fra på soverommet og på områder hvor likestilling hadde vært negativt for dem.

Anonymkode: 166d8...ff6

Jeg vil takke deg for at jeg som kvinne kan skille meg, ha en jobb med inntekt, få lov til å stemme ved valg, ha lov til å bestemme over min egen kropp, lista er laaang. Men uansett takk. Skjønner at det må tas opp gang på gang for å minne oss på at dere tillater oss disse grunnleggende leveregler. Hva kan vi gjøre for deg, og for å gjøre oss fortjent til det? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette går jo begge veier. Min mann elsker at jeg "bruker" ham. Tar kontroll og forfører ham og gjør det jeg vil. Det er noe av det beste han vet og det har jeg hørt andre menn også si. BJs er greit, men jeg holder meg fra å la noen gjøre de tingene du nevner i hovedinnlegget da det ikke tenner meg i det hele tatt.

Anonymkode: 49b1d...069

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss går det begge veier. For min del som kvinne og den som har alt under kontroll til enhver tid hjemme,er det utrolig deilig å bare flyte med innimellom. Føle at noen andre tar ledelsen og setter agendaen gir en voldsom følelsesmessig frihet i øyeblikket. I tillegg skaper det trygghet på en måte at han er fysisk overlegen og jeg får på en måte bekreftet at han kan beskytte meg. I dagliglivet ellers er ikke det særlig synlig. Kanskje spesielt siden jeg er passelig autoritær i utgangspunktet også. Og så er det noe ekstremt intenst de gangene vi kommer dit at "jeg er bare din, gjør hva du vil", det gjelder begge veier. Men det skjer kanskje 2 av 5 ganger vi har sex, og er som regel noe som har bygd seg opp gjennom hele dagen. Men likegodt som han kan be om å bli sugd, ber jeg han om å gjøre ting bare for meg. Det er en fin balanse der. Å være en enveis bruksgjenstand for noen er lite interessant. 

Anonymkode: f9bde...7f5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dominant kvinne, så her er det kun menn som (samtykkende) kjenner på å bli brukt. 

Men så sant hun ikke misliker det, blir hun jo ikke brukt.

Og det er mange kvinner som overhodet ikke tar spruten i verken munn eller ansikt.

Anonymkode: bb27a...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge vi er kåte på partneren vår går dette ganske fint. Da tenner vi jo på at de blir tent. Det tenner oss å være "flink" for dere, det gir en tilfredsstillelse. 

At kvinner gjør dette på ons derimot har jeg store problemer med å forstå! Å bli sprutet i ansiktet er en nedverdigelse, uansett hva folk påstår, slikt bør man kun tørr borti i trygge forhold. Men mange kvinner tenker dette forventes av dem og tør ikke annet. Menn burde avstå fra å gjøre slikt med kvinner de ikke kjenner, for de aner aldri hvem som faktisk ønsker det og hvem som bare finner seg i det fordi de ikke tør annet. 

Anonymkode: 6397c...f79

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At dette har noe å gjøre med å bruke folk er jo bare inni hodet ditt, og det er helt greit å ha en slik fetisj, men da er det mer sexy at du står for det, istedet for å problematisere det og shame kvinner for det. For min del er det så enkelt som at dersom han er en god elsker som legger litt innsats i gjøre meg fornøyd, så får han selvsagt lov til å gjøre det meste som tenner han, for jeg blir ivaretatt og får mine orgasmer på veien uansett.

Anonymkode: be0ed...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Syns du formulerer dette litt merkelig, for du snakker om damer generelt, men det er snakk om kjæresten din. Hun har vært det i 3 år å du føler du bruker henne? Har dere ikke hatt samtaler om hva dere liker og ikke?

Å hvorfor tror du alle blir brukt fordi du og kjæresten din kanskje ikke kommuniserer? 

Kanskje du bare skal spørre henne? 

Anonymkode: 86194...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Det vil aldri dama min gå med på. Hun var i et forhold der typen tvang hele satsen ned gjennom halsen hennes og etter det er jeg blitt "straffet" med at hun aldri gir oralsex. Noen kvinner strekker seg langt for å tilfredsstille mannen. Vi får håpe hun liker det. Har du spurt henne?

Anonymkode: e1fd8...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

så lar hun meg bare gjøre det.

Å hadde hun ikke gjort det, hadde det vært feil også. Noen av dere menn MÅ bare finne feil uansett.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På soverommet liker jeg å bli behandlet litt stygt og ha lite kontroll.

Exact !     + 1

AnonymBruker
Skrevet

Fordi kvinner er naive og tror at akkurat DE skal klare å kapre en mann over eget nivå. Det skjer jo ikke. Så etter de har gnålt noen år om at «det finnes ikke ordentlige menn» og «ingen menn vil jo binde seg» så innser de fleste at det kanskje ikke var så lurt å ignorere menn på eget nivå som faktisk ville ha dem.

Anonymkode: 57b66...82e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi de tenner på underkastelse og  bli dominert av mannen. Tenner rett og slett på å være litt ‘horete’;)

Noen gjør det sikkert mest for å tilfredstille mannen også. Hun gjør det fordi hun tror han forventer det og hun vil være ‘bra o senga’. Men velger å tro at de fleste som ivrig går med på dette tenner på det selv.

Anonymkode: c5add...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...