Gå til innhold

Kvinner som tenner på tanken å være Hotwife men ikke tør å si d til partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er litt ymse meninger om dette. Og at det kan virke som det er hovedsakelig menn som tar dette opp i et forhold? Men hva tenker/føler dere kvinner om dette? Uaktuelt? Turnoff? Pirrende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er Hotwire? 

Anonymkode: 1aa18...edb

Skrevet

Tenker det er ganske greit om det er slik at mannen er ofte bortreist med jobb ihvertfall. Men sikkert ellers også. Så lenge begge vil det samme. Og da mener jeg de litt mer spesifikke tankene rundt det. 

Jeg er ikke egentlig interessert i å drive på med flere. Men jeg er ikke interessert i å gå uten sex, eller å bli presset til å ha det med flere eller oftere enn jeg skulle føle for. 

Skrevet

Ja om det skal praktiseres så må man jo være enige😅

AnonymBruker
Skrevet

Når kvinner ønsker å være en hotwife så ønsker hun jo egentlig bare å kunne knulle andre menn. Hun driter jo i aspektet med mannen sin interesse i det, men aksepterer det som en psykologisk betaling for å kunne få ha det gøy. I tillegg er det jo en slags forsikring i det hele for om ting går skeis kan dama til og med si «men det var jo dette du ville kjære.. ingenting er min feil».

Anonymkode: ea35b...60b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når kvinner ønsker å være en hotwife så ønsker hun jo egentlig bare å kunne knulle andre menn. Hun driter jo i aspektet med mannen sin interesse i det

Jeg har kun opplevd å ha sex med èn hotwife, og det var stikk motsatt av det du beskriver der - så jeg tror ikke du kan generalisere sånn.

Hun var egentlig helst monogam, men gjorde det for å holde mannen happy. Han ville også se hele seansen streamet live.
Jeg synes egentlig hele greia var litt pussig, men whatever floats your boat...

Anonymkode: 329a3...d60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når kvinner ønsker å være en hotwife så ønsker hun jo egentlig bare å kunne knulle andre menn. Hun driter jo i aspektet med mannen sin interesse i det, men aksepterer det som en psykologisk betaling for å kunne få ha det gøy. I tillegg er det jo en slags forsikring i det hele for om ting går skeis kan dama til og med si «men det var jo dette du ville kjære.. ingenting er min feil».

Det var en uvitende og dømmende kommentar.

Er selv ingen hotwife, men ikkemonogam. Det er ikke sånn at den ene parten presser eller "får den andre til å gå med på" noe mer enn i usunne monogame forhold.. 

Åpne forhold krever enormt med god kommunikasjon, tillit etc..

AnonymBruker
Skrevet
Giftmann47 skrev (59 minutter siden):

Ser det er litt ymse meninger om dette. Og at det kan virke som det er hovedsakelig menn som tar dette opp i et forhold? Men hva tenker/føler dere kvinner om dette? Uaktuelt? Turnoff? Pirrende?

tanken på å bli tatt av en Bull mens mannen sitter i et annet rom?

Det er pirrende.

K 46

Anonymkode: 9212f...088

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tanken på å bli tatt av en Bull mens mannen sitter i et annet rom?

Det er pirrende.

K 46

Anonymkode: 9212f...088

Ja det synes jeg og.😋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Feil!

Anonymkode: dd443...490

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva er Hotwire? 

Kvinner som har sex med andre menn, mens partneren ser på. Begge i forholdet må selvsagt være enige i at det skjer.

Jeg må innrømme at jeg synes det er en svært pirrende tanke. Jeg har en gang, på en fest, vært vitne til at et par hadde samleie rett fremfor meg og det var en utrolig pirrende opplevelse. Jeg kommer aldri til å glemme hvor deilig det var å se pikken hans gli inn og ut av skjeden og hvordan hun nøt å bli tatt.

Anonymkode: 726c5...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kvinner som har sex med andre menn, mens partneren ser på. Begge i forholdet må selvsagt være enige i at det skjer.

Jeg må innrømme at jeg synes det er en svært pirrende tanke. Jeg har en gang, på en fest, vært vitne til at et par hadde samleie rett fremfor meg og det var en utrolig pirrende opplevelse. Jeg kommer aldri til å glemme hvor deilig det var å se pikken hans gli inn og ut av skjeden og hvordan hun nøt å bli tatt.

Sex er vakkert. Kan ikke bebreide mannen for det.

Anonymkode: 33478...58a

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er ikke sånn at alle menn er tilstede eller ser på. 

Hotwife betyr dame som blir tatt av andre menn. Hvordan og hvor mange som er med eller ser på, er individuelt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er Hotwire? 

Hotwife er en dame i forhold som liker å ha sex med andre enn mannen sin, med hans tillatelse.

Om mannen ser på, er med, eller borte er individuelt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Også er det ofte fordi mannen har liten penis og kona ønsker noe mer. Det er hvertfall veldig ofte slik. Om det er noe krav, vet jeg ikke. Sikkert noen menn med stor tiss som liker det også, men det er min generelle observasjon. 

Anonymkode: efae2...d70

AnonymBruker
Skrevet
no shame skrev (1 time siden):

Det var en uvitende og dømmende kommentar.

Er selv ingen hotwife, men ikkemonogam. Det er ikke sånn at den ene parten presser eller "får den andre til å gå med på" noe mer enn i usunne monogame forhold.. 

Åpne forhold krever enormt med god kommunikasjon, tillit etc..

Men åpne forhold og hotwife er absolutt ikke det samme. Åpne forhold som er usymmetriske har som regel en hel del problematiske sider, og når det kommer til hotwife/cuckold baserer de seg på at kvinnen er mannens eiendom og at hennes seksualitet er et verktøy for å tilfredsstillle mannen. Det ser man bla av at det stort sett er mannen som pusher for å få til dette, og cuckold-forum er som regel en shitfest i tips og triks til å manipulere og lokke dama inn i noe hun ikke har noen intitiell interesse for, fordi grunnideen er at hans seksualitet betyr mer enn hennes. 

Anonymkode: a01ac...312

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har kun opplevd å ha sex med èn hotwife, og det var stikk motsatt av det du beskriver der - så jeg tror ikke du kan generalisere sånn.

Hun var egentlig helst monogam, men gjorde det for å holde mannen happy. Han ville også se hele seansen streamet live.
Jeg synes egentlig hele greia var litt pussig, men whatever floats your boat...

Det der er en nisjé og det er jævla tacky. Han mannen der trenger hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hatt ønsker i den rettning hele livet - steget til å bli faktisk penetrert av andre er stort, kanskje havner jeg dit. Men jeg hadde i alle fall tankene selv før min partner tok dem opp. Å skulle gjøre det uten ham er uaktuelt. Han må være i rommet, aller helt veldig nær meg. (Kanskje trekant er bedre, å ha sex sammen i et rom med et annet par kanskje tryggere?) For meg vil det ikke ha mening uten at han ser på eller er der uansett. Jeg ønsker heller ikke at den andre skal være større enn ham, det er et kriterie for meg. Ønsker ikke å svelge en annen. Så dette handler på ingen måte om å erstatte ham eller at han ikke er god nok. 

Anonymkode: 2bf8a...492

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der er en nisjé og det er jævla tacky. Han mannen der trenger hjelp.

Vet ikke hvorfor du tenker at det er spesielt?
Akkurat det med streamingen var litt eksotisk, men ellers var det akkurat sånn jeg har inntrykk av hotwifing utføres: At en mann deler dama si, fordi han tenner på det.

Forøvrig har jeg fått tilbud om å være med to ulike par på MMF-trekant, og det er jo litt av det samme. Men da med en litt mer deltagende mann enn ren hotwifing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...