Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man legge inn medsøker i barnehage søknad? Er gift med barnefar og har delt omsorg for felles barn, men registerte ikke far som medsøker i søknad om barnehageplass. Ble plutselig usikker på om jeg skulle ha gjort det, om det er av betydning. Noen som vet?😊

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det spiller noen rolle, er vel bare at han også kan logge på og se søknaden :) Men om det ikke er nødvendig tror jeg ikke det har noe å si.

Anonymkode: 1c984...141

AnonymBruker
Skrevet

Pluss at nå får vel bare du info når dere får plass, men du kan jo bare dele infoen med ham :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, begge foreldre bør stå oppført med mindre en av foreldrene ikke har foreldreansvar eller er død. Når det skjer i vår barnehage ringer styrer og får lagt inn far også. Hvorfor legger du ikke inn far også? 

Anonymkode: b8d34...96d

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, begge foreldre bør stå oppført med mindre en av foreldrene ikke har foreldreansvar eller er død. Når det skjer i vår barnehage ringer styrer og får lagt inn far også. Hvorfor legger du ikke inn far også? 

Men selv om bare 1 står på søknaden så kan jo begge oppføres som kontaktpersoner i barnehagen når man får plass, det har jo ingen sammenheng? Eneste funksjon til medsøker er vel at man får info når man får innvilget plass og kan si ja/nei? Om man likevel er gift og samarbeider og kommuniserer spiller det vel ingen rolle hvem av foreldrene som får tilsendt den infoen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for svar😊 Var rett og slett bare fordi jeg ikke tenkte på det i farten at det var nødvendig. Prøver å se om jeg får etterregistrert det, men er litt redd for å surre til søknaden😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...