Lavterskel Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Må man legge inn medsøker i barnehage søknad? Er gift med barnefar og har delt omsorg for felles barn, men registerte ikke far som medsøker i søknad om barnehageplass. Ble plutselig usikker på om jeg skulle ha gjort det, om det er av betydning. Noen som vet?😊
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Tror ikke det spiller noen rolle, er vel bare at han også kan logge på og se søknaden Men om det ikke er nødvendig tror jeg ikke det har noe å si. Anonymkode: 1c984...141
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Pluss at nå får vel bare du info når dere får plass, men du kan jo bare dele infoen med ham Anonymkode: 1c984...141
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Ja, begge foreldre bør stå oppført med mindre en av foreldrene ikke har foreldreansvar eller er død. Når det skjer i vår barnehage ringer styrer og får lagt inn far også. Hvorfor legger du ikke inn far også? Anonymkode: b8d34...96d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, begge foreldre bør stå oppført med mindre en av foreldrene ikke har foreldreansvar eller er død. Når det skjer i vår barnehage ringer styrer og får lagt inn far også. Hvorfor legger du ikke inn far også? Anonymkode: b8d34...96d Men selv om bare 1 står på søknaden så kan jo begge oppføres som kontaktpersoner i barnehagen når man får plass, det har jo ingen sammenheng? Eneste funksjon til medsøker er vel at man får info når man får innvilget plass og kan si ja/nei? Om man likevel er gift og samarbeider og kommuniserer spiller det vel ingen rolle hvem av foreldrene som får tilsendt den infoen? Anonymkode: 1c984...141
Lavterskel Skrevet 1. mars 2024 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, begge foreldre bør stå oppført med mindre en av foreldrene ikke har foreldreansvar eller er død. Når det skjer i vår barnehage ringer styrer og får lagt inn far også. Hvorfor legger du ikke inn far også? Anonymkode: b8d34...96d Takk for svar😊 Var rett og slett bare fordi jeg ikke tenkte på det i farten at det var nødvendig. Prøver å se om jeg får etterregistrert det, men er litt redd for å surre til søknaden😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå