Ludovica- Skrevet 1. mars #41 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om mannen din ikke er utro, ene og alene fordi andre kvinner holder seg unna, da er du komfortabel i forholdet? Anonymkode: 7300c...fdb Ser ikke at jeg har skrevet det noe som helst sted 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #42 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns det er skikkelig white trash, men de gifte mennene har selvsagt ansvaret selv. Men å holde på slik, det er litt for løs oppførsel for meg Anonymkode: a8677...0e6 Synes det er for dårlig oppførsel å bruke rasistiske begreper som white trash, helt historieløst. Anonymkode: 94977...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 1. mars #43 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg, som gift kvinne, har ingenting i mot at andre legger seg etter mannen min. Da får han testet seg litt. Og jeg ville dumpet selv om han bare hadde prøvd seg på noen annen, men ikke klart å gjennomføre utroskapet. Det er han som svikter. Det må bunne i mye usikkerhet over egen mann å føle det slik du gjør? Hva han vil gjøre om noen prøver seg på han? Er det ikke ganske utrygt å gå rundt å føle at andre kvinner må holde seg unna, for at han skal være trofast? Anonymkode: 7300c...fdb Jeg forstod ikke hele den øverste teksten din, tror du misset noen ord der. Ut fra resten av det du skriver så kan jeg svare at nei jeg er ikke usikker på mannen min. Det er heller ingen som skriver om at noen prøver seg på noen her. Det er en faktisk utroskap det er snakk om, der en gift mann har sex med en annen kvinne enn kona. Og den andre kvinnen driter i at han har en kone. Du blander kortene veldig her. Det er ikke snakk om at noen bare prøver seg på mannen. Mange har prøvd seg på min mann, jeg har selv blitt lagt an på mange ganger. Forskjellen er at vi ikke har vært utro. Det er milevis forskjell på det, du ser vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå