Gå til innhold

Skuffet over venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ei venninne som ligger med gifte menn. Hun er likegyldig til om de er gift eller ikke, ler og sier det ikke er hennes problem. Jeg blir forbanna, og orker snart ikke å høre mer fra henne. Synes hun er like ekkel som de utro mennene hun har. Hun driver nå på med nummer tre i rekken. Hun er forelsket, og det er ikke måte på hvor flott han er. Jeg jobber med meg selv for å ikke eksplodere. 

Flere som ikke klarer å forholde seg til sånt? 

Anonymkode: 0b7d2...19e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

vel, du forholder deg jo til det så lenge dere fortsatt er vennr uansett hvor mye det irriterer deg og det er et valg du tar.. 

Anonymkode: b2db5...d4e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt enig med henne, hun er ikke ansvarlig for hva gifte menn gjør. Det er jo ikke sånn at de kommer til å være trofaste uansett hvis hun slutter å ligge med de.

Anonymkode: 904f3...74d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med henne i at det er de gifte mennene som er ansvarlige her.

Du kan jo selv velge om du vil forholde deg til henne eller ikke.

Men jeg får jo litt vondt av henne om hun går bort og forelsker seg i disse gifte mennene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er gift. Hadde min mann hatt seg med henne hadde jeg lagt all skyld på han, for det er han som har lovet troskap til meg. 

Anonymkode: 7300c...fdb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har ei venninne som ligger med gifte menn. Hun er likegyldig til om de er gift eller ikke, ler og sier det ikke er hennes problem. Jeg blir forbanna, og orker snart ikke å høre mer fra henne. Synes hun er like ekkel som de utro mennene hun har. Hun driver nå på med nummer tre i rekken. Hun er forelsket, og det er ikke måte på hvor flott han er. Jeg jobber med meg selv for å ikke eksplodere. 

Dere har ulikt verdisyn, og spør du meg har venninnen din dårlig moral. Ser flere i tråden vise til at det er mennene som har skylda, det er ikke snakk om «enten eller». Hun er vel vitende om at hun utfører en handling som vil være sårende for en uskyldig tredje part, selv om hun ikke har noe «lojalitetsplikt» mot den tredje parten. Om jeg bevisst kjøper tyvgods av en tyv er jeg ikke mindre skyldig fordi jeg ikke stjal tyvgodset selv, om jeg vet at det jeg kjøper kommer fra noen som har fått det frastjålet seg. 

Dump venninna di, Finn noen med samme verdisyn som deg selv :) 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjente ei slik homewrecker,hun fikk svi godt.Kort fortalt,sykehus innleggelse.

Anonymkode: 26276...f23

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Antar mennene også ble med da de er de som har lovet troskap til sin partner, ikke hun. 

Jada,  hun var tilgjengelig,  men mannen ble neppe voldtatt.

Anonymkode: f6ae6...f0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Det høres i grunnen ut som om hun er redd for å forplikte seg, siden hun kun går for gifte menn. Tipper hun ikke har det så veldig godt følelsesmessig. 

Dersom hun ellers var en person jeg likte, hadde ikke jeg brydd meg om dette. Det er hennes valg, og går ikke utover meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

og det mener du er OK? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stakkars. Håper det går bra med henne. 

Typisk at kvinnen alltid får skylden. Mannen tvang vel henne ikke til noe. 

Anonymkode: e70ec...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

og det mener du er OK? 

Ja når målet er å ødelegge  ekteskap fortjener de litt smekk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Når hun er så langt fra dine kjerneverdier ville jeg bare kuttet kontakten, dette kommer til å gnage på deg i evig tid.

Anonymkode: 4cc23...d12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er skikkelig white trash, men de gifte mennene har selvsagt ansvaret selv. Men å holde på slik, det er litt for løs oppførsel for meg 

Anonymkode: a8677...0e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er gift. Hadde min mann hatt seg med henne hadde jeg lagt all skyld på han, for det er han som har lovet troskap til meg. 

Anonymkode: 7300c...fdb

Enig. Jeg er gift selv og vet at enkelte kvinner syns det er mest spennende å holde på med gifte menn. Og da er det opp til mannen min om han vil holde seg trofast til meg eller ei og unngå fristelser. 
Men syns venninna di burde kanskje holdt dette for seg selv. Virker som hun har dårlig selvtillit og kompenserer dette med å holde på med gifte menn for så å skryte om det. På den måten klarer å hun å dyrke sin selvtillit med å føle seg bedre og flottere enn disse ‘kjedelige og trauste’ konene som sikkert mennene har ytret om.

Jeg hadde heller ikke latt mitt sinne gå ut over disse damene som er ute etter gifte menn for jeg vet dem er der ute. Vi har snakket en del om det og vi vet hvor vi står i vårt forhold.

De få gangene jeg er ute på byen, så er det ofte gifte menn som sjekker meg opp. Han ene var veldig frempå og omtrent ville treffe meg og ymtet på at han ville ha litt spenning osv. Jeg har aldri vært utro og vil overhode ikke involvere meg i andre menn enn min mann. Så jeg bare avviser dem og ikke oppsøker slike situasjoner og unngår enkelte menn som kan være litt frempå slik at det ikke kan misforstås

Anonymkode: 457fb...d31

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er helt enig med henne, hun er ikke ansvarlig for hva gifte menn gjør. Det er jo ikke sånn at de kommer til å være trofaste uansett hvis hun slutter å ligge med de.

Alle mennesker er ansvarlige hvis de er med på å ødelegge andre! Det er ekle mennesker i lyne som er med på utroskap! Og, jo, kanskje de er utro nettopp på grunn av henne, fordi hun egler seg innpå dem? Det er ikke slik at alle som er utro er det flere ganger…. Det vet jeg, selv om jeg er imot utroskap. Det er da mange som kun har vært det 1 gang.

Anonymkode: e4ce5...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kontorotta skrev (50 minutter siden):

Jeg er enig med henne i at det er de gifte mennene som er ansvarlige her.

Du kan jo selv velge om du vil forholde deg til henne eller ikke.

Men jeg får jo litt vondt av henne om hun går bort og forelsker seg i disse gifte mennene. 

Hun er med på driten, uansett hva du mener, og er en ekkel kvinne som driter i andres følelser! Det er jo selvsagt mannen også! Vondt av henne? Ingen blir forelsket og får følelser med en gang, så i så fall bør hun ko bare holde seg unna opptatte menn… voksne folk klarer det! 

Anonymkode: e4ce5...fbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ene utelukker ikke det andre for min del: Det er kun de gifte mennene hun ligger med som har et ansvar overfor sin kone, og de bærer all skyld for det enorme tillitsbruddet. Samtidig er det i mine øyne kun shitty, kjipe og umoralske folk som bevisst ligger med folk i forpliktende forhold. 

Anonymkode: 8359d...48c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men hun gjør det mulig for dem å fortsette.

Logikken din er litt som å tenke at det er greit å kjøpe tyvegods, det er jo ikke du som har stjålet det, og hadde ikke du kjøpt det, hadde sikkert noen andre gjort det.

Eller låne bilen din til en fyllekjører, det er jo ikke du som har kjørt i fylla.

Eller selge narkotika til småunger, det er jo ikke du som setter sprøyta.

En annen ting, hva er poenget? For hvis hun blir forelsket i dem hele tiden, skader hun jo seg selv også hvis hun er på tredje mannen nå. Hun må jo bli lei seg hver gang det ikke fungerer.

Anonymkode: 52153...b0b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...