AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Begynte med influensa for rundt en måned siden, var dårlig en ukes tid men hosten/tett nese satt lenger. Var akkurat blitt helt frisk igjen før jeg fikk de gjenkjennelige symptomene på halsbetennelse. Halsen var helt hvit og hadde over 40 i temp på det verste. Ikke forkjølelsesymptomer. Gått på kuren i 5 dager, og svelgingen gjør ikke så vondt lenger. Også vært feberfri i et par dager. Men I går så begynte jeg med hoste IGJEN og hoster nå (unnskyld ekle detaljer) gulgrønne slimklomper. Har også fått feber igjen, men dog ikke mer enn 38,5. Kan det være en ny sykdom på gang? Eller kan det bety at kuren ikke virker? Er bare så drit lei av å være syk, spesielt siden jeg er myr alene med en baby (som også har vært gjennom en lang feberrunde) og en 4 åring som tydeligvis er imun mot alt som heter sykdom😂 mannen er offshore, så jeg får aldri hentet meg inn igjen heller, da baby er mye våken om natten og ikke vil sove i vogn/seng på dagtid og kun i 30 minutter om gangen. Hjelper heller ikke at eldste er klar for dagen kl 06🫨 Føler dette var tidenes mest sytete innlegg, men er så LEI og troddd jeg endelig skulle bli frisk nå😅 Andre som har det på samme måte? Er dette starten på runde 3? Eller kan det ha noe med halsbetennelsen å gjøre? Anonymkode: f7788...127
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Jeg ville kontaktet lege med en gang kontoret ditt åpner. På dag 5 burde du ikke være så syk. Du syter ikke, det er slitsomt å være syk, og du er alene med 2 barn. Vær god mot deg selv. Anonymkode: 29bbc...a83 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Nei, det er ikke vanlig å bli sykere etter fem dager på kur. Ta kontakt med legen. Sjansen for at det er et nytt virus (eller det gamle 😂) er der jo, men streptokokkinfeksjonen(som gjerne er det som gjør en skikkelig syk) bør du ha blitt bedre av nå. Anonymkode: d19a4...570 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Jeg opplevde det samme en gang, og måtte få en ny type antibiotika sien den første tydeligvis ikke virket. Ble helt bra med nye medisiner. Anonymkode: fe1f3...39c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Tusen takk for svar🥰 Jeg ser at halsen er mye bedre, da den var helt hvit nå er den bare rød og ikke vondt å svelge lenger. Så jeg føler jo på en måte kuren har virket.. i tilegg til at jeg ikke hadde hoste/snørr jeg ble satt på medisinen.. så er egentlig redd dette er noe annet🙈 bør jeg fortsatt kontakte lege at det kan være kuren som ikke tar alt? Har 2 dager igjen. Føler meg ikke helt elendig, og er nokså oppegående nå med smertestillende i systemet😅 Anonymkode: f7788...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå