AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg leser de skal kutte ut Nordea Wallet og «integrere»(?) den i Nordea Mobile. Men Nordea Mobile må man jo logge seg på hver gang. Synes det er tungvint for likte å sjekke hvor mye jeg hadde igjen på konto etter store beløp ut. Noen som vet noe mer om dette? Anonymkode: 270aa...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Har nordea, men bruker aldri wallet. Nå bruker jeg mest kredittkort, men synes ikke det er noe problem logge seg inn på mobilbanken, det gjøres på to sekunder med fingeravtrykk. Anonymkode: 1f43d...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 Logge inn i Nordea? Det går jo på millisekundet, ihvertfall på iPhone med FaceID. Gikk rimelig fort med tommeltott da jeg hadde Android tidligere. Det er mye å klage på i appen til Nordea, men akkurat pålogging går stort sett ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Del Skrevet 1. mars 2024 Aldri hatt wallet. Vet ikke hva det er engang. Anonymkode: 4d2d8...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Del Skrevet 1. mars 2024 Nei. Bruker Google pay....som heter wallet. Anonymkode: a52af...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Del Skrevet 1. mars 2024 Hva er det? Bruker mobilbanken som tar to sekunder med faceID og betaler alltid med applepay☺️ Anonymkode: 1a1a9...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. mars 2024 #7 Del Skrevet 1. mars 2024 Før måtte man ha Nordea Wallet aktivert for å kunne bruke Google Wallet. Ganske tungvint og irriterende å ha en ekstra app uten noen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg bruker wallet til å se hvilket klokkeslett et kjøp ble gjort, for den infoen får jeg ikke opp i nettbanken. Er veldig praktisk å sjekke wallet og se at mannen betalte på dagligvaren kl. 1538, for da vet jeg at jeg kan begynne på middagen for da er han hjemme om 20 min. Anonymkode: f3dbb...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå