AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Da tenker jeg på telefon, sms, snap osv. Hvor mye kommunikasjon forventer du mellom treffene? Jeg og mange jeg kjenner opplever en mismatch mellom forventninger, noe som skaper unødig frustrasjon og friksjon. Er det for mye å forvente å ha daglig kontakt i en datingfase eller periode som nye kjærester? Anonymkode: c3966...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tenker jeg på telefon, sms, snap osv. Hvor mye kommunikasjon forventer du mellom treffene? Jeg og mange jeg kjenner opplever en mismatch mellom forventninger, noe som skaper unødig frustrasjon og friksjon. Er det for mye å forvente å ha daglig kontakt i en datingfase eller periode som nye kjærester? Anonymkode: c3966...cb9 Vi har daglig kontakt, men ikke mye de dagene vi ikke sees. Vi er begge opptatt på hver vår kant, og innimellom er det også deilig å slappe av foran tv’n eller gjøre andre ting når man er alene, istedenfor å sitte lenge i tlf og på sms med kjæresten. Men vi ringes noen dager, og skrives hver dag, littegrann. Og vi skriver alltid god natt til hverandre. Syns det er helt ok jeg😊 Anonymkode: b1dd8...8e9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Holder med å snappe frem og tilbake for min del. Trenger ikke ringes/sms osv Er det noe spesielt kan man jo ringes, ellers holder det med snap. Da blir det litt gjevere når man møtes igjen også Anonymkode: 5c869...53c
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Vi har daglig kontakt. Noen ganger bare et par oppdateringer, andre ganger lange chats og noen ganger kun tull🤷🏻♀️🤭
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 Jeg liker ikke å sitte å chatte om alt mulig dill dall. Kan godt sende noen meldinger om kvelden etter jobb, men det går fint uten også. Anonymkode: 6326a...b43
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 Jeg hadde blitt kvelt, hvis man skulle ha chattet/ringt hver dag. Anonymkode: e187f...e55
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg liker ikke å sitte å chatte om alt mulig dill dall. Kan godt sende noen meldinger om kvelden etter jobb, men det går fint uten også. Anonymkode: 6326a...b43 Slik er jeg å. Jeg trenger ikke kontakt når vi ikke er sammen. Jeg er heller ikke glad i å snakke i telefonen. Mannen min et på ferie no uten meg. Jeg har ikke hørt noe og det er perfekt for meg. Han kommer hjem om ei uke og vi kan snakke sammen da. Anonymkode: dc1e6...745
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 Snakker sammen hver dag på telefon, så er det god morgen-meldinger og natta om vi ikke er på telefonen med hverandre. Vært sammen 1.5 år og sees mest i helgene pga han jobber mest borte. Anonymkode: 0d337...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå