AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Hei! jeg har veldig lyst til å studere psykologi og få autoriasjon i Norge, men jeg har ikke snittet til å komme inn på profesjon i Norge. Jeg har hørt at man kan ta bachelor i Norge og dermed kandidatstudiet i Danmark for så å søke om autorisasjon i Norge. Det jeg lurer på er hvordan det bestemmes hvem som kommer inn på kandidat (master) i Danmark. Det står at de først fyller opp med sine egne bachelorstudenter, og deretter andre. Er det da karakterer det går på? og pleier det å være mange ledige plasser? er det mange som kun tar bacheloren i Danmark og derfor «god» plass til andre søkere eller er det ekstremt liten sjanse for å komme inn etter bachelor i Norge? Noen erfaringer eller tips? er så sinnsykt mye å lese seg opp om på egenhånd, så håper det er noen her som vet hehe. Takk på forhånd! Anonymkode: 6cc56...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Lurer på det samme! Har funnet litt info om det her: - Overgangen fra Lillehammer til Aarhus gikk lett - Høgskolen i Innlandet Kandidatuddannelsen i Psykologi (au.dk) Psykologutdanning i utlandet | Psykologforeningen Anonymkode: 32b05...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå