AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Har noen rare symptomer med sykdomsfølelse og hodepine, smerte bak øynene osv. Utrolig irriterende for jeg blir ikke skikkelig syk, går bare rundt å hangler. Anonymkode: bc8a4...7e9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har noen rare symptomer med sykdomsfølelse og hodepine, smerte bak øynene osv. Utrolig irriterende for jeg blir ikke skikkelig syk, går bare rundt å hangler. Anonymkode: bc8a4...7e9 Jeg hadde kjempekraftig bihulebetennelse for noen uker siden. Hadde ingen luftveissymptomer i forkant, og det er egentlig ganske uvanlig for meg å være. Anonymkode: a342d...9ef
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 Ja,har slitt i mange år etter kraniebrudd. Typisk januar og februar. Anonymkode: 232b3...e25
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 Har bihulebetennelse også blitt smittsomt? Da kommer det sikkert en vaksine snart. Anonymkode: 24df8...bde 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 Ja veldig mye som er ute å går. Det er en slags type virus som er ute, som ingen snakker om. Lurer på om helsemyndighetene holder det hemmelig. Men jeg har hvert syk døds lenge 😕 Anonymkode: 2690f...afd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde kjempekraftig bihulebetennelse for noen uker siden. Hadde ingen luftveissymptomer i forkant, og det er egentlig ganske uvanlig for meg å være. Anonymkode: a342d...9ef Ja, jeg har ikke hatt noe forkjølelse eller noe i forkant heller, veldig irriterende å bare vente... AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja veldig mye som er ute å går. Det er en slags type virus som er ute, som ingen snakker om. Lurer på om helsemyndighetene holder det hemmelig. Men jeg har hvert syk døds lenge 😕 Anonymkode: 2690f...afd Det høres jo vel konspiratorisk ut...? Vet det er mange som har vært syke lenge, men da mer enn meg og det har vært snakk om flere uker men det tror nå jeg er mer tilfeldig enn at det er noe hemmelig virus da. Anonymkode: bc8a4...7e9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 Det er typisk tid for flere virussykdommer nå. Og de utarter seg forskjellig, også fra person til person. Bihulebetennelse er som oftest følgesykdom etter en virusinfeksjon. Anonymkode: ae513...c13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå