Gå til innhold

Er det noe bihulegreier som går nå eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen rare symptomer med sykdomsfølelse og hodepine, smerte bak øynene osv. Utrolig irriterende for jeg blir ikke skikkelig syk, går bare rundt å hangler.

Anonymkode: bc8a4...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har noen rare symptomer med sykdomsfølelse og hodepine, smerte bak øynene osv. Utrolig irriterende for jeg blir ikke skikkelig syk, går bare rundt å hangler.

Jeg hadde kjempekraftig bihulebetennelse for noen uker siden. Hadde ingen luftveissymptomer i forkant, og det er egentlig ganske uvanlig for meg å være. 

Anonymkode: a342d...9ef

Skrevet

Ja,har slitt i mange år etter kraniebrudd.  Typisk januar og februar.  

Anonymkode: 232b3...e25

Skrevet

Har bihulebetennelse også blitt smittsomt? Da kommer det sikkert en vaksine snart. 

Anonymkode: 24df8...bde

• Liker 1
Skrevet

Ja veldig mye som er ute å går. Det er en slags type virus som er ute, som ingen snakker om. Lurer på om helsemyndighetene holder det hemmelig. Men jeg har hvert syk døds lenge 😕

Anonymkode: 2690f...afd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde kjempekraftig bihulebetennelse for noen uker siden. Hadde ingen luftveissymptomer i forkant, og det er egentlig ganske uvanlig for meg å være. 

Anonymkode: a342d...9ef

Ja, jeg har ikke hatt noe forkjølelse eller noe i forkant heller, veldig irriterende å bare vente...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja veldig mye som er ute å går. Det er en slags type virus som er ute, som ingen snakker om. Lurer på om helsemyndighetene holder det hemmelig. Men jeg har hvert syk døds lenge 😕

Anonymkode: 2690f...afd

Det høres jo vel konspiratorisk ut...? Vet det er mange som har vært syke lenge, men da mer enn meg og det har vært snakk om flere uker men det tror nå jeg er mer tilfeldig enn at det er noe hemmelig virus da.

AnonymBruker
Skrevet

Det er typisk tid for flere virussykdommer nå. Og de utarter seg forskjellig, også fra person til person. 

Bihulebetennelse er som oftest følgesykdom etter en virusinfeksjon. 

Anonymkode: ae513...c13

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...