AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd
remix2020 Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Selvsagt kan du det, men du må også tenke over at du også skal kunne forholde deg til henne på en god måte selv om hun skulle takke nei eller hvis datingen ikke går som du håper☺️. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Du jobber i barnehagen og vurderer å be en av "kundene" på date? Her bør du trå veldig varsomt. Har arbeidsgiveren gitt deg noen etiske retningslinjer? Jeg ville ha sjekket sånt litt. Som arbeidsgiver ville jeg vært veldig bekymret om jeg nettopp hadde ansatt en mann og det første som skjer er at han går rundt og er kåt på alenemødrene. Høres egentlig ganske creepy ut når jeg tenker på det. Jeg ville rådet deg til å ta en real håndjager før du drar på jobb og forholde deg litt mer profesjonelt til jobben din. Anonymkode: 5d3f9...a4a 5 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Høres ut som vinterferien burde være over snart Anonymkode: 60f00...83c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du jobber i barnehagen og vurderer å be en av "kundene" på date? Her bør du trå veldig varsomt. Har arbeidsgiveren gitt deg noen etiske retningslinjer? Jeg ville ha sjekket sånt litt. Som arbeidsgiver ville jeg vært veldig bekymret om jeg nettopp hadde ansatt en mann og det første som skjer er at han går rundt og er kåt på alenemødrene. Høres egentlig ganske creepy ut når jeg tenker på det. Jeg ville rådet deg til å ta en real håndjager før du drar på jobb og forholde deg litt mer profesjonelt til jobben din. Anonymkode: 5d3f9...a4a Tatt meg mange håndjagere Anonymkode: 52542...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Og DERFOR er mange kvinner skeptiske til menn i barnehagen. Du er på jobb for å jobbe, ikke være kåt. Hva tror du skjer med stemningen på jobb hvis du "nedlegger" denne mora for så å dumpe henne? Du blir jo nødt til å forholde deg til henne i lang tid fremover. Anonymkode: 2dad8...b80 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og DERFOR er mange kvinner skeptiske til menn i barnehagen. Du er på jobb for å jobbe, ikke være kåt. Hva tror du skjer med stemningen på jobb hvis du "nedlegger" denne mora for så å dumpe henne? Du blir jo nødt til å forholde deg til henne i lang tid fremover. Anonymkode: 2dad8...b80 Hjelpe meg for en overdrivelse. Det kan nå like gjerne skje at hun dumper han. Hvis to voksne får lyst å treffes privat, så har ingen andre noe med det å gjøre. Anonymkode: 21b1d...b44 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #9 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og DERFOR er mange kvinner skeptiske til menn i barnehagen. Du er på jobb for å jobbe, ikke være kåt. Hva tror du skjer med stemningen på jobb hvis du "nedlegger" denne mora for så å dumpe henne? Du blir jo nødt til å forholde deg til henne i lang tid fremover. Anonymkode: 2dad8...b80 Er det derfor kvinner er skeptisk? De de kan bli nedlagt? Hva om hun dumper meg? Anonymkode: 52542...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Be henne på date? Ja Bare for et ligg? Dårlig idé Ville sjekket om arbeidsplassen din eget reglement for slikt først. Noen steder har de det, andre steder ikke. Anonymkode: 1fa29...7eb
petterm Skrevet 1. mars 2024 #11 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 22.34): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Ikke bra å invitere foreldre ut på date, spesielt ikke når du er ny i jobben. Hvis det skal bli noe date så må hun ta initiativet. Du bør i alle fall ikke dra på date med foreldre før du har vært i jobb et halvt års tid. 2
herzeleid Skrevet 1. mars 2024 #13 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tatt meg mange håndjagere Anonymkode: 52542...6cd Og et par stille Anders?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #14 Skrevet 1. mars 2024 Skjønner godt at barnehager foretrekker kvinnelige ansatte. Menn er en jævla vandrende vits Anonymkode: 3c282...865 1
Wilma89 Skrevet 1. mars 2024 #15 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner godt at barnehager foretrekker kvinnelige ansatte. Menn er en jævla vandrende vits Anonymkode: 3c282...865 Her var en pappa utro med en kvinnelig ansatt i barnehagen til dattera. Så vet ikke om kvinner er så mye bedre. Den ansatte fikk ingen konsekvenser på jobb. Og ja, er klar over at pappaen valgte å være utro, men syns det er like ikke at en ansatt i en barnehage velger å være med på utroskap mot en av foreldrene til et barn de skal passe på. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #16 Skrevet 1. mars 2024 Wilma89 skrev (5 minutter siden): Her var en pappa utro med en kvinnelig ansatt i barnehagen til dattera. Så vet ikke om kvinner er så mye bedre. Den ansatte fikk ingen konsekvenser på jobb. Og ja, er klar over at pappaen valgte å være utro, men syns det er like ikke at en ansatt i en barnehage velger å være med på utroskap mot en av foreldrene til et barn de skal passe på. Fyfaen så jævlig gjort. Ville aldri gjort det mot et par. Hun her er singel. Anonymkode: 52542...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Skrevet 1. mars 2024 Nei, det bør du ikke gjøre så lenge du jobber med barna hennes. Når barna er på skolen eller om de bytter, så er det innafor. Anonymkode: 56388...afe 1 1
cafflatte Skrevet 2. mars 2024 #19 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 22.34): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Nei.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #20 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 22.34): Nettopp begynt å jobbe i barnehage og er blitt sykt tiltrekk og kåt på ei alenemor. Kan jeg invitere henne på date? Anonymkode: 52542...6cd Nei Wilma89 skrev (22 timer siden): Her var en pappa utro med en kvinnelig ansatt i barnehagen til dattera. Så vet ikke om kvinner er så mye bedre. Den ansatte fikk ingen konsekvenser på jobb. Og ja, er klar over at pappaen valgte å være utro, men syns det er like ikke at en ansatt i en barnehage velger å være med på utroskap mot en av foreldrene til et barn de skal passe på. Er du sikker på at det ikke fikk noen konsekvenser for personen? Det er ikke oppsigelsegrunn, men kan godt hende det er tatt opp på møte med den ansatte og deretter at alle ansatte er blitt bedt om å ikke date foreldre til barn i barnehagen Anonymkode: 40e34...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå