Gjest kvinne 1979 Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Finnes det en sexklubb i bergen? Min mann har lyst att vi skal besøke en klubb, se litt hva det går i. Han har en fantasi om å dele meg med andre. Jeg tenner på tanken, men er langt fra fantasi til virkelighet 🙈
Tiuren Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Tror ikke det finnes noen klubb i Bergen, men det finnes grupper av mennesker som har sex treff. Tror Bergen må være den byen med mest swingers i Norge, utrolig mange par fra Bergen som holder på med dette Men jeg vil anbefale dere å prøve dere frem i en annen by, ta flyet til Amsterdam og besøk Fata Morgana. 1
Giftmann47 Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Swingers klubber eller bare generelt stort miljø?? (Spør for en venn)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Husk kondom! Husk også at herpes kan smitte selv med kondom. Anonymkode: afd84...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Jepp er mye slikt her. Jeg har hatt det mye gøy med par her. Good times Anonymkode: 30583...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå