Gå til innhold

Reklamasjon jollyroom - de sendte meg returseddel og fikk ikke reklamasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg klarte opprette to saker? Vet ikke hvordan det der fungerer. Kjøpte to regnsett didriksons med fleecefor til sønnen min på 6 år. Jeg la ved bilder og forklarte at vi har ett arvet likt fra før som er helt skadefritt. Disse to nye bestilte jeg derfor fordi jeg var så fornøyd med det vi hadde fra før av. Regnsettene fikk hull BEGGE TO etter første gangs bruk. Det første etter 5 minutter! De sendte meg returseddel og poengterte at der var en reklamasjon. Så ser jeg plutselig nå at i den andre saken er det noen som har skrevet at jeg ikke har rett på reklamasjon og at det er min egen jobb å ta vare på produktet - eller noe sånt. Hva søren er det her for kundeservice?! Jeg har jo allerede fått returseddel og returnert produktene?! Så skal jeg plutselig ikke få igjen pengene eller noen produkter?! 

Endret av mammaemma
Skrevet
mammaemma skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg klarte opprette to saker? Vet ikke hvordan det der fungerer. Kjøpte to regnsett didriksons med fleecefor til sønnen min på 6 år. Jeg la ved bilder og forklarte at vi har ett arvet likt fra før som er helt skadefritt. Disse to nye bestilte jeg derfor fordi jeg var så fornøyd med det vi hadde fra før av. Regnsettene fikk hull BEGGE TO etter første gangs bruk. Det første etter 5 minutter! De sendte meg returseddel og poengterte at der var en reklamasjon. Så ser jeg plutselig nå at i den andre saken er det noen som har skrevet at jeg ikke har rett på reklamasjon og at det er min egen jobb å ta vare på produktet - eller noe sånt. Hva søren er det her for kundeservice?! Jeg har jo allerede fått returseddel og returnert produktene?! Så skal jeg plutselig ikke få igjen pengene eller noen produkter?! 

kan vel få hull i noe selv om det blir brukt i fem minutter? 

Anonymkode: 4a8b1...bdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kan vel få hull i noe selv om det blir brukt i fem minutter? 

?

Skrevet

Så nå sitter jeg her med noe jeg har betalt 1200kr, de ba meg returnere og jeg står uten produktet og pengene. Med andre ord så har jeg returnert noe jeg har betalt for og jeg har ikke fått tilbake pengene eller produktene. Dette er ulovlig?!

Skrevet
mammaemma skrev (Akkurat nå):

Så nå sitter jeg her med noe jeg har betalt 1200kr, de ba meg returnere og jeg står uten produktet og pengene. Med andre ord så har jeg returnert noe jeg har betalt for og jeg har ikke fått tilbake pengene eller produktene. Dette er ulovlig?!

De sender sikkert varen tilbake eller reparerer den mot kostnad.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De sender sikkert varen tilbake eller reparerer den mot kostnad.

Jeg skal ringe imorgen. Dette burde de informert om i e-posten. 

Skrevet

Hva slags hull ble det?

Var det sømmer som gikk opp, så burde det være helt greit for Jollyroom å reparere.

Du skriver at du forklarte at du hadde samme dress fra før, så mulig de har misforstått og tror du har sendt en gammel dress tilbake.

Anonymkode: da73e...727

Skrevet

Jollyroom er helt horrible på kundeservice og reklamasjon! 
De har som standard å alltid avvise reklamasjonen, uansett, og så må du krangle deg fram til en erstatning. Ofte bare unngår de å svare og håper at du gir opp.

Anonymkode: 999c2...01f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jollyroom er helt horrible på kundeservice og reklamasjon! 
De har som standard å alltid avvise reklamasjonen, uansett, og så må du krangle deg fram til en erstatning. Ofte bare unngår de å svare og håper at du gir opp.

Anonymkode: 999c2...01f

Jeg har motsatt erfaring. Reklamerte på en dyr ting til 3700,-. Etter å ha sendt en video hvor feilen syntes fikk jeg hele beløpet tilbake og beholde varen.  Klarte å reparere produktet selv og hadde da både varen og penger.

Anonymkode: c9094...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...