Gå til innhold

Foreldre/søster som blander seg inn i livet mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er yngste jenta i familien og har en annen personlighet og interesser enn min storesøster og foreldre.

Da jeg fikk barn og barnefar og jeg ikke var sammen lenger, bestemte min far at dåpen skulle foregå på hjemstedet mitt fordi han ikke liker å ta fly.

Jeg ønsket å døpe barnet i Stavanger der jeg bor og også vente noen måneder, men han gnålte om at ungen måtte døpes før hun ble for stor.

Jeg ga etter og angret for det ble ikke noe hyggelig dåpen med meg, eksen og hans foreldre som var skikkelig kleint hjemme hos mine foreldre og søster.

Når jeg skulle selge leiligheten min blandet min far seg inn i budrunden og ga tips om at jeg skulle godta et bud eller ei fordi han mente at jeg ikke kunne si nei til et skambud fordi boligen kunne ikke ligge ute lenger på nettet, og han hadde sett på boligprogram på tv og der gjorde de sånn og sånn ( boligen hadde ligget ute én uke)

Solgte med tap.

Nå er mannen min død og vi har ikke bestemt gravstøtte enda, selv om det er over 4 måneder siden han gikk bort.

Synes det er vanskelig å velge stein, og steinbutikken sier det er fordi jeg ikke er klar enda.

Mine foreldre maser og sier at :"Nå må han få en gravstøtte snart, fordi dette kan gjøres vente lenger"!

Men nå har jeg gitt klar beskjed om at DETTE HAR DERE IKKE NOE MED!

Er det andre som har slike foreldre/søster?

De mener det vel, men det blir bare et stort press

Anonymkode: d6e27...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Yeah right. 

Anonymkode: be984...fb3

Jeg hadde onkler som ringte meg når jeg studerte hvert semester over ihvertfall halvannet år, mulig inn i fjerde også, for å «hjelpe» med hvilke fag jeg burde ta, så dette forundrer meg ikke. 

(Kan selvsagt være troll, men problemstillingen er velkjent her)

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du må sette grenser. Det er ikke én dag for tidlig. Aner ikke hvor lang tid en kan vente med gravstøtte, men sett lengre enn 4 måneder. Aner heller ikke hvordan det er med bestilling nå. Vet det tok lang tid å få levert under korona. 

Kondolerer 🤍

Endret av Daisy-love
Trykket for raskt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...