Gå til innhold

Kan man komme over partneren mens man er i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har vært delvis kald og avvisende en stund. Dette har resultert at jeg blir mer needy, noe som bare gjør ting enda verre. Hun tar ikke initiativ til noen ting, hverken kos, finne på noe eller sex. Jeg klarer ikke la være å sette meg ved siden av henne om kveldene og tar initiativ til sex. Hun blir med på sex 50% av kveldene men d er i grunn alt vi har. Har snakket om det flere ganger, at jeg ikke liker dette her og at jeg sliter med å tro at hun er glad i meg. Hun blir bare kald og sier at hun gjør det.

Jeg er bare så dritlei og sliten. Går det an å komme over partner mens man er sammen eller må jeg bare dra? Har egentlig ikke økonomi pr nå til å kunne dra enda.

Anonymkode: a8c17...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan, men jeg tror det nesten bare er mulig for den som er ferdig først om du skjønner? Tror det er ekstremt vanskelig i en sånn situasjon du er i ❤️

Anonymkode: 03fc7...e86

• Nyttig 1
Skrevet

Du får gjøre deg kald selv, være mindre hjemme.

Anonymkode: 088e0...f11

Skrevet

Er litt i samme situasjon selv! Samboeren min har vært kald og avvisende mot meg i det siste. Tar null initiativ til kos, nærhet eller intimitet. Vi er 22 og 23 år gamle, og vi har bare hatt sex 2 ganger så langt i år, jeg har tatt initiativet begge gangene og det er bare såvidt han har orket å bli med på det. 

Jeg er lei av følelsen av å bli avvist og blir sliten av å bo sammen med noen som er så kald og avvisende. Og jeg føler absolutt at man kan komme iallfall et godt stykke på veg med å «komme over» partneren selv om man ikke flyttet fra hverandre. 
 Man må nok ikke ha en viss avstand til noen for å miste følelser og føle seg «ferdig»

Anonymkode: 82686...d45

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...