Gjest Asskyria Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har samboer og vi har følgende regninger: -husleie -strøm -internett -garasjeleie -barnebidrag (sambo) -mobil (sambo får regninger, jeg har kontant) -tvlisens Det tror jeg var alt... Hva med dere?
liv Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 -husleie -strøm -internett -mobil -tvlisens -forsikring -thorn (Vaskemaskin/trommel) -fasttelefon -Lånekassen
Gjest Liten Tapir Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Vi har -husleie -fasttelefon -forsikringer -studielån -årsavgift på bil
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jeg har nettopp betalt dem, så jeg har sånn noen lunde oversikt: Husleie Billån Bilforsikring Veiavgift Strøm Ulykkesforsikring Reiseforsikring Fasttelefon Mobiltelefon Bredbånd Lånekassen Master Card NRK-lisens Norsk Luftambulanse Strømmestiftelsen Diverse abonnementer Angst! Endret 2. februar 2006 av Hu i Svingen
Gjest vimse Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 (endret) -lån -studielån -div.forsikringer -strøm -kommunale avgifter -drivstoff -årsavgifter -lisens -fasttelefon+internett -mobiltelefoner -div.medlemsskap -avis Og sikkert en hel masse mer.. Endret 2. februar 2006 av vimselims
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Strøm Internett Mobil Medlemsskap i en organisasjon Tror det var det gitt... Hender jeg bestiller ting, fra nettet og sånn, bruker stort sett Mastercard, men hender jeg får regninger hvis firmaet er basert i Norge.
Lassie Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Vi har - husleie - internett - lån - Kredittkort - Ellos konto - mobil (meg, mannen har kontantkort) - gammel gjeld som mannen har - jeg har forsikringer og sånt via fagforeningen som blir trukket automatisk fra lønnen, så de teller jeg ikke med Kom forresten på at vi har også månedskort fra SL på inntil 2 soner. Det er Lassiemannen som trenger det ved sin reisevei til jobben sin. Endret 3. februar 2006 av Lassie
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 har ikke peiling.... det er gubben som ordner med sånt her
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 meg og samboer har: husleie strøm internett mobil (to abo på meg, bruker ett hver) gjeld (kun sambo) forsikringer har ikke bil akkurat nå, men vanligvis alt som veiavgift etc.
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 Tja! - Husleie - Boliglån - Lånekassa - Strøm - div. forsikringer - internett - fastelefon (ip) - mobil
Arkana Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 - husleie - boliglån - bilforsikring - innboforsikring - fasttelefon (men dekkes av firmaet til samboeren min) - mobiltelefon (hver vår, men hans dekkes av jobben) - strøm - Diner's Card - bredbånd (dekkes av firmaet til samboeren) - TV-lisens - bombrikke - årsavgift på bilen - medlemsskap i taekwondo-klubb (samboeren min) - medlemsskap i fagforeninger (hver vår) - OBOS-medlemskap - diverse abonnement (noe dekkes av jobben til samboeren min) tror det var alt
org Skrevet 2. februar 2006 #12 Skrevet 2. februar 2006 Vi har: - boliglån - forsikringer (barn, oss selv, hus og hjem, bil osv) - fasttelefon - mobiltelefon (har kontantkort, men likefullt en kostnad) - strøm - bredbånd / viasat - TV-lisens - bombrikke - årsavgift på bilen - sfo (det er kr 3.600,- i mnd - en betydelig utgift for oss!) - avis - kommunale avgifter - eiendomsskatt Jeg tror dette var alt. Og det er mer enn nok.
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #13 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Å herre. Vi har noe sånt som: - Boliglån (bilen er inkl.) - 2 studielån - Forsikringer (barn, hus, innbo, bil, liv, ulykke, reise) - Barnehage, SFO, skolemelk - Telefon, ADSL, mobil (kun mannens - jobben dekker min) - Tv-lisenser (inkl. parabol, canal + osv) - Strøm, komm.avg. - Bomring - Årsavgift på bilen - Diverse abonnement, medlesskap så som Spenst, Fotball-lisens, Norsk Luftambulanse, Securitasalarm, Avis, Blad til både meg og mannen) - Bokklubbregninger til både meg og barna - Mange regninger fra Sportmann - synes jeg alltid bestiller noe derfra. Heldigvis har vi ikke behov for kreditkort/kjøpekort lenger. Fytti f. så dyre de er... (Eller det vil si mannen har et kreditkort som brukes av og til av praktiske årsaker som ferie, bestille varer fra utlandet - men da betales det alltid inn igjen når regningen kommer). *Veeeeeldig glad for at vi ikke trenger det lenger* Endret 2. februar 2006 av Jane Porter
Gjest Aloha Skrevet 2. februar 2006 #14 Skrevet 2. februar 2006 Har nok regninger iallfall ja! - Husleie - Strøm - Tvlisens (har sluppet unna helt til kontrolløren ringte på igår.. ) - Billån - Forsikringer: bil, scooter, innbo - Årsavgift bil - Lånekassen x 2 - Master Card (kommer heldigvis bare iblant, brukes ikke så flittig) - Internett - Mobiltelefon x 2 - Helsestudio (mannen) - Abonnement på 3-4 magasiner Tja, det var det jeg kom på i farten.
Leo Skrevet 2. februar 2006 #15 Skrevet 2. februar 2006 har ikke peiling.... det er gubben som ordner med sånt her ← Du tuller nå, ikke sant? Vi har: Husleie Mobiltelefon Internett Forsikringer NRK-lisens Årsavgift Lånekassen
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #16 Skrevet 2. februar 2006 De faste tingene som dukker opp hver måned/hvert år er: - husleie - huslån - bredbånd - kabel-tv - fasttelefon + mobilx2 - strøm - diverse bil: NAF medlemskap, autopass, årsafgift osv. - forsikring (ferie og fritid, innbo og bil) - diverse abonnementer/medelskapsgebyr i foreninger osv (som f.eks. abonnement for blad til meg, medlemskap i BOB, medlemskap i en forening for folk med min utdanning, årsavgift i idrettslaget hans, treningskort til oss begge, helårsabonnement på avis m.m)
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #18 Skrevet 3. februar 2006 Husleie Strøm Fasttelefon Bredbånd Tv-lisens Diverse medlemsskap Abonnement på blader.
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #19 Skrevet 3. februar 2006 har ikke peiling.... det er gubben som ordner med sånt her ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå