AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Legen skulle fornye sykmeldingen min som går ut på søndag. Han har nå sendt ny sykmelding for neste periode, men har klart å skrive perioden fra i dag og ikke fra mandag av. Blir vel kluss nå med overlapp på de dagene om jeg sender inn, eller? Så da må jeg vel ringe legekontoret igjen og si at man må sende inn ny med riktig dato, eller betyr det ikke noe? Anonymkode: adf7c...5e9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Ja, du må ringe å få han til å ordne. Anonymkode: 0e7bf...af9 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, du må ringe å få han til å ordne. Anonymkode: 0e7bf...af9 Ok takk, da får jeg ringe i morgen og be om riktig dato. Synest det er litt merkelig at legen ikke får opp noe varsel når han sendte den inn, på at den overlapper med en annen sykemelding. Er jo utelukkende han sin feil, jeg burde kanskje ha presisert at det var fra mandag, men han hadde samtidig den andre sykemeldingen foran seg så jeg tenkte jo at han så det selv... Anonymkode: adf7c...5e9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 Nei, det har ikke noe å si. Ny sykemelding "overkjører" den gamle, du er ikke dobbelt sykemeldt i helgen. Anonymkode: a54e2...710 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det har ikke noe å si. Ny sykemelding "overkjører" den gamle, du er ikke dobbelt sykemeldt i helgen. Anonymkode: a54e2...710 Ok takk for svar, ble usikker da tidligere har jeg fått fra riktig dato til dato selv om jeg har time før sykmeldingen har gått ut. Anonymkode: adf7c...5e9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #6 Skrevet 29. februar 2024 På min arbeidsplass hadde dette vært et problem - jeg måtte ta kontakt med legen for ny sykmelding med datoer som ikke overlappet🙄 Anonymkode: 5e19a...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå