AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Hadde sist samleie der han kommer inni meg 2 dager denne fredagen, 9/2. Skulle etter mine beregninger få EL ca 12-14/2.(tester ikke). Mensen skulle kommet på tirsdag. Negativ test i dag. Er det helt umulig å være gravid da? Da burde testen slått ut? Tok en EL-test jeg hadde her for moro skyld, den var ganske sterk, men ikke positiv. La meg kl 00-10 i dag og sov igjen for litt siden. Utrolig sliten, men kan være været også …. Noen med erfaringer? Anonymkode: c9f84...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Del Skrevet 29. februar 2024 Hvis du fikk EL 14/2 fordi sædcellene kan leve i 5 dager, så er jo det nå 15 dager siden og da ville du ha testet positivt nå. Det hjelper ikke å ta EL-test, du må ta en graviditetstest. En EL-test er ofte sterk før menstruasjon, så det er helt ærlig ubrukelig hvis man skal finne ut om man er gravid. Anonymkode: d0c49...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. februar 2024 #3 Del Skrevet 29. februar 2024 Om du hadde eggløsning 15 dager siden og negativt test vil jeg si du ikke er gravid. Men du kan jo hat eggløsning senere å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Del Skrevet 29. februar 2024 Takk for svar. Da venter jeg bare på mensen Anonymkode: c9f84...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå