AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #21 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Og, utover personangrep, var poenget du vil ha frem? Veier 3.1 tonn og kan kjøres på vanlig bil-lapp. I forhold til elbilvarianten kommer denne til å holde seg i pris, antagelig stige på sikt. Se på japanske blikk-leker fra 50 og 60-tallet. Anonymkode: 57b53...19a 1) At alt du sier bare er tøv og fullstendig frakoblet fra virkeligheten? Aka trolling. 2) Luksusbiler har det største verdifallet av alle biler. Japanske og koreanske klassikere er ekstremt rimelige ift. europeiske og amerikanske klassikere, mye det samme må forventes for eventuelle kinesiske samlebiler. Anonymkode: 06994...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 9. mars 2024 #22 Del Skrevet 9. mars 2024 Deletilgang og pris på deler om 5 år ? Skeptisk............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 9. mars 2024 #23 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veier 3.1 tonn og kan kjøres på vanlig bil-lapp. I forhold til elbilvarianten kommer denne til å holde seg i pris, antagelig stige på sikt. Se på japanske blikk-leker fra 50 og 60-tallet. Anonymkode: 57b53...19a Du mener folk skal kjøpe en bil som har 400kg lastekapasitet? Du klarer ikke engang ta med 6 personer før du har passert vektgrensen. Bagasje kan du bare glemme. Skal den fungere så må den registreres som lett-lastebil. Det du skriver for øvrig har ingen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. mars 2024 #24 Del Skrevet 9. mars 2024 HVEM kjøper en Kina bil til over en mill? Derfor solgte den dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 9. mars 2024 #25 Del Skrevet 9. mars 2024 Silvia515 skrev (På 1.3.2024 den 23.17): Hongqi betyr "rødt flagg" på kinesisk. Ringer det ingen bjeller noen steder? Hallo? Helt enig 😃 Forstår ingen hva det betyr å kjøpe "billige" biler fra Kina ? Kvinneundertrykkelse, hedre dårlige arbeidsforhold osv, osv,,,,,???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. mars 2024 #26 Del Skrevet 9. mars 2024 6 minutter siden, robert_44 said: Helt enig 😃 Forstår ingen hva det betyr å kjøpe "billige" biler fra Kina ? Kvinneundertrykkelse, hedre dårlige arbeidsforhold osv, osv,,,,,???? De er jo ikke engang billige.2022 modeller til over en halv mill. HVEM kjøper ikke bare da heller en Tesla? Det merket kommer aldri til å slå an i Norge. I hvertfall ikke med mindre de legger seg vesentlig lenger ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #27 Del Skrevet 9. mars 2024 Fant80 skrev (4 minutter siden): De er jo ikke engang billige.2022 modeller til over en halv mill. HVEM kjøper ikke bare da heller en Tesla? Det merket kommer aldri til å slå an i Norge. I hvertfall ikke med mindre de legger seg vesentlig lenger ned i pris. Skal jeg først kjøpe en så dyr bil skal det være både kvalitet og estetikk, så da blir det i hvert fall ikke Tesla 😅 Anonymkode: 6c179...8c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. mars 2024 #28 Del Skrevet 9. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Skal jeg først kjøpe en så dyr bil skal det være både kvalitet og estetikk, så da blir det i hvert fall ikke Tesla 😅 Anonymkode: 6c179...8c0 Hadde lett kjøpt en Tesla foran en Hongqi i hvertfall. Å jeg er ikke engang en Tesla fanboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #29 Del Skrevet 9. mars 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Hadde lett kjøpt en Tesla foran en Hongqi i hvertfall. Å jeg er ikke engang en Tesla fanboy Ja, hvis jeg ble truet på livet til å velge mellom de to så hadde det ikke blitt Hongqi nei. Anonymkode: 6c179...8c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 9. mars 2024 #30 Del Skrevet 9. mars 2024 Personlig synes jeg det lyser «Wannabe Rolls Royce» av den. Bytter ikke ut Tesla’n min for det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 9. mars 2024 #31 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, hvis jeg ble truet på livet til å velge mellom de to så hadde det ikke blitt Hongqi nei. Anonymkode: 6c179...8c0 Hvorfor kan ikke Europeere stå samlet tenker nå jeg da.....Kjøp noe som er produsert i Europa...Det er jo så mye å velge i..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #32 Del Skrevet 9. mars 2024 robert_44 skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan ikke Europeere stå samlet tenker nå jeg da.....Kjøp noe som er produsert i Europa...Det er jo så mye å velge i..... Hvis Europa hadde klart å produsere skikkelige og pålitelige biler... Anonymkode: 06994...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 9. mars 2024 #33 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis Europa hadde klart å produsere skikkelige og pålitelige biler... Anonymkode: 06994...3ab Europeiske biler har da samme garantitid?...Hvorfor støtte undertrykkelse, dårlige arbeidsforhold osv...Bare for å få en "billig" bil ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 9. mars 2024 #34 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis Europa hadde klart å produsere skikkelige og pålitelige biler... Anonymkode: 06994...3ab Forstår dere ikke at det å kjøpe biler fra Kina er det samme som å understøtte et ekkelt, undertrykkende regime...Som hater sterke kvinner, som misliker demokrati?...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #35 Del Skrevet 9. mars 2024 robert_44 skrev (2 minutter siden): Forstår dere ikke at det å kjøpe biler fra Kina er det samme som å understøtte et ekkelt, undertrykkende regime...Som hater sterke kvinner, som misliker demokrati?...... Hvem er "dere"? Det er vel ingen her som kjører kinesisk bil? Anonymkode: 6c179...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 9. mars 2024 #36 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem er "dere"? Det er vel ingen her som kjører kinesisk bil? Anonymkode: 6c179...8c0 Jeg kjører BMW....Bensin.....Dem støtter heldigvis både gammeldagse drivlinjer og....(gass 😄)..Go figure 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #37 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Luksusbiler har det største verdifallet av alle biler. Japanske og koreanske klassikere Hva kjøper de som investerer i bil? Toyota/Kia? Eller luksusbiler som Ferrari /Lamborghini? Anonymkode: 57b53...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #38 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva kjøper de som investerer i bil? Toyota/Kia? Eller luksusbiler som Ferrari /Lamborghini? Anonymkode: 57b53...19a Toyota Supra. Anonymkode: 6c179...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #39 Del Skrevet 9. mars 2024 robert_44 skrev (51 minutter siden): Europeiske biler har da samme garantitid?...Hvorfor støtte undertrykkelse, dårlige arbeidsforhold osv...Bare for å få en "billig" bil ? Garanti er én ting, men som BMW sjåfør et du jo hvor slitsomt det er å stadig vekk ha bilen på verksted? Man "betaler" også i form av tid og ork. robert_44 skrev (41 minutter siden): Jeg kjører BMW....Bensin.....Dem støtter heldigvis både gammeldagse drivlinjer og....(gass 😄)..Go figure 😂 Så med kinabil kommer det politiske røde kortet opp, men med fossile brennstoffer, som står for klodens verste ødeleggelse og menneskelige katastrofer i ørten utviklingsland...ja, da blir det ignorert? Go figure, indeed. Nisse. Anonymkode: 06994...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #40 Del Skrevet 21. mai 2024 Fortsatt mulig å kjøpe el-utgaven av denne fantastiske bilen. Linni Meister elsker sin. Først og fremst på grunn av utseende. Men størrelsen har også betydning. Eneste ulempe er at bilen får mer oppmerksomhet enn hun selv. Anonymkode: 57b53...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå