AnonymBruker Skrevet 29. februar #1 Del Skrevet 29. februar Det er vel kanskje ikke det største problemet, men jeg kjenner to som går på slankemedisin og de promper noe så voldsomt. Begge to klager på bivirkninger, som kvalme og løs mage. Men de nevner ikke prompingen som er på et nivå jeg aldri har opplevd. Det blir jo som gasskammer! Lufta blir tykk liksom og det lukter voldsomt. Kan jeg si noe, eller burde vi bare møtes i friluft fremover? Anonymkode: 87c86...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #2 Del Skrevet 29. februar Jeg bruker wegovy og har ingen bivirkninger annet enn vektnedgang (som er grunnen til at jeg bruker det). Min promp er normal for meg, og noe jeg har slitt med hele livet. Mange overvektige har tarmer som i utgangspunktet ikke funker på samme måte som naturlig slanke, så det kan være grunnen. Du kan selvsagt si noe, men ikke relater det til medisinen. Luft godt, be dem prompe på do/ute og ha noen duftpinner/stearinlys på badet. Anonymkode: 3f6d1...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #3 Del Skrevet 29. februar Nok en tråd om de fæle feite, si meg ts, blir du ikke lei? Kjenner mange som bruker wegovy, ingen har fått mer problemer med luft i magen. Anonymkode: 8f150...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå