Belima Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Barnebarnet mitt har tykt krøllete hår og nå er rettetang et ønske til 14 års dagen. Har sett i flere timer på nettet, men har overhodet ikke blitt klokere på hvilken jeg bør velge. Lang ledning skjønner jeg er smart og så er det så mange "greier" nå som er viktig når en skal kjøpe en. Var ikke sånn da jeg fikk min første krølltang. Noen som kan anbefale en som ikke er alt for dyr. Har maks 1000,- kr å bruke. På forhånd takk. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. februar 2024 #2 Del Skrevet 29. februar 2024 Jeg har testet en hel masse rettetenger opp igjennom og jeg vil absolutt anbefale en fra GHD. Det er ingen over - ingen ved siden av. De er over ditt budsjett, men se om du kan finne en på f.eks Finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) Sirah skrev (9 timer siden): Jeg har testet en hel masse rettetenger opp igjennom og jeg vil absolutt anbefale en fra GHD. Det er ingen over - ingen ved siden av. De er over ditt budsjett, men se om du kan finne en på f.eks Finn.no? Takk for tipset. Hadde tittet på dem, men de er dyre om du sier. Selv på Finn har de en god pris. Andre forslag tar jeg gjerne også. Endret 29. februar 2024 av Belima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 2. mars 2024 #4 Del Skrevet 2. mars 2024 GHD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Del Skrevet 2. mars 2024 GHD er rett og slett best. Angående den høye prisen: Kan du kanskje spleise med noen andre i familien? Anonymkode: 7259f...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Del Skrevet 2. mars 2024 Frisøren min bruker en fra Stylair, hadde jeg ikke hatt Dyson Airwrap hadde jeg kjøpt den ellers er OHB et greit alternativ https://www.osfrisorartikler.no/efalock-stylair-glatte-krollejern Anonymkode: 2e76a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå