Gå til innhold

date

Anbefalte innlegg

Gjest jeanette
Skrevet

hva er det flaueste du noen gang har gjort på date? jeg var borti en som fridde til meg på første date etter jeg hadde kjent han ett kvarter.syntes det var pinlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var invitert til en kompis som hadde helt andre tanker enn jeg med den invitasjonen.....

Skrevet

Jeg har ikke vært på skikkelig date noen gang jeg......

Gjest gjest 0
Skrevet

Daten min var så gnien at servitøren fikk 1 eller to kroner i tips og gjorde et stooort nummer ut av det

"ååå er ALT det til meg???? Tuuuuusen takkk!"

Forferdelig uproffesjonelt av henne, gnient av han, og veldig pinlig for oss som var på vår første date....

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
hva er det flaueste du noen gang har gjort på date?  jeg var borti en som fridde til meg på første date etter jeg hadde kjent han ett kvarter.syntes det var pinlig

Hva svarte du da?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg hadde sagt ja til en date som jeg egentlig ikke ville på. Da dagen var kommet hadde jeg helt panikk, så jeg lå på mine knær for å overtale en venninne til å bli med. Hun hadde ikke penger, så jeg ga henne penger til mat å drikke. Da han kom gikk jeg ned i gangen, han var glad for å se meg. Men så sier jeg at vi må ha noen med oss, så kom venninna mi trampende ned trappen. Ikke at det skal bety noe, men hun hadde store vektproblemer så hun trampoet ganske kraftig, de øynene hans, der han så skrekkslagen opp mot trappen, uff det var fælt. Men jeg klarer ikke å la være å flire heller, når jeg tenker på det. Hun overtok hele daten, snakket om alt mulig rart, vi andre kom nesten ikke til ordet. Det var slemt gjort av meg, uff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...