Gjest Plingeling Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Min venninne skal gifte seg 13. mai, og jeg skal prøve å finne en dato for utdrikningslaget. Når omtrent bør det være i forhold til bryllupsdatoen? Før eller etter påske?
Gjest Olava Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Jeg gifter meg snart og er invitert i utdrikningslag lørdagen før bryllupet. Gleder meg veldig, det blir ikke noe tull, bare mange damer, mye vin og mye mat. Tror ikke det er vanlig å ha det så lenge før bryllupet.
Boogie Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har sagt ifra at jeg ikke vil ha utdrikkinslaget de 2 siste helgene før bryllupet. Da vil jeg prøve å slappe av, hvis det går ann da
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Synes utdrikningslag er noe vanvittig tull uansett- så jeg sa klart i fra til forlovere og venner at akkurat DET ville jeg stå over- og nåde den som prøvde seg på noen "festligheter"...
Lassie Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har sagt fra at jeg vil ikke ha utdrikningslag helgen før iallfall, og helst ikke helgen før der heller. Så jeg regner med at på meg blir det sikkert ca 3 uker før. Eller tidligere, kan jo hende de tar det tidligere for at ikke jeg skal forstå det da... hehe..
kitekatt Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Min venninne skal gifte seg 13. mai, og jeg skal prøve å finne en dato for utdrikningslaget. Når omtrent bør det være i forhold til bryllupsdatoen? Før eller etter påske? ← Jeg gifter meg 20 mai, og utdrikningslaget er den 5
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Synes utdrikningslag er noe vanvittig tull uansett- så jeg sa klart i fra til forlovere og venner at akkurat DET ville jeg stå over- og nåde den som prøvde seg på noen "festligheter"... ← Ja, det er noe stort tull, men det de arrangerer for meg er rett og slett et dameselskap, og DET setter jeg stor pris på!
kitekatt Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Ja, det er noe stort tull, men det de arrangerer for meg er rett og slett et dameselskap, og DET setter jeg stor pris på! ← Enig! Synes ikke det er tullete når mine beste venninner bruker masse tid og penger på at jeg skal få en fin "siste" fest, altså! Såpass respekterer jeg energien vennene mine legger i dette, SELV om jeg synes det er tull med sånn drita full- drite ut opplegg. Det vet heldigvis venninnene mine, så de arrangerer noe koselig som de tenker jeg vil sette pris på. Og DET er ikke tull!
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Mitt var vel fire uker før tror jeg...... Akkurat passe
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 Mitt var 2 uker før bryllupet. Kjempekoselig dag med alle de gode venninnene mine.
IdaC Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Mitt var tre uker før bryllupet. Ble overrasket med utenlandstur av mine beste venner. Var borte i tre dager, og det var kjempe gøy
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 Mitt var to veker før. Mannen sitt var tre veker før.
Grooo Skrevet 5. februar 2006 #14 Skrevet 5. februar 2006 Mitt var mandagen før bryllupet, og kjempekoselig! Masse god mat og drikke med gode venninner, hjemme hos hun ene. Koste oss masse den kvelden ja, helt perfekt for meg
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #15 Skrevet 5. februar 2006 Det bør være minst to uker før bryllupet. De siste ukene bør vel bruden få lov til å tenke på annet...
Gjest Bridezillan... Skrevet 5. februar 2006 #16 Skrevet 5. februar 2006 Hvordan vet dere om utdrikningslaget?? dere skal vel ikke være med å planlegge deres eget utdrikningslag?? Gleder meg veldig til mitt, og håper jeg blir skikkelig overrasket....
manzana Skrevet 6. februar 2006 #17 Skrevet 6. februar 2006 Jeg var forlover nå i helgen og hadde utdrikningslaget uken før. Vi hadde også tilpasset utdrikningslaget til henne ("Prinsesse for en dag" - en kjempe flott dag hvor vi koste oss mye og hun var i fokus) og hun fikk blant anet nye negler, så på bryllupsdagen hadde hun råflotte negler!
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #18 Skrevet 6. februar 2006 Mitt utdrikningslag var den 16. april og jeg gifta meg den 20.mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå