AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Hvilken vinkel settes kortison injeksjon når man har smerter rundt leddene i tommelen? Prøver å google men finner ingen fasit. Gruer meg sånn til injeksjonen. Tenkte jeg skulle "forbrede" meg på prosessen. Spurte manuellterapeuten om hvilken vinkel han kom til å sette sprøyten. Neste gang jeg kom for å gjøre det. Det ville han ikke fortelle meg, før jeg kom. Pga at jeg grudde meg sånn. Så jeg kom til å gå å tenke på dette. Men jeg går å tenker på det uansett. Vært bedre for meg å gå igjennom prosessen i hodet, før jeg kom dit. Eller... sjeldent det blir som man forestiller seg? Skjønner det er vondt i de sekundene sprøyten er inn i handa å kortisonen sprøytes inn. Er så redd jeg trekker til meg handa i reaksjon over smerter. Gruer meg skikkelig. Anonymkode: 36590...005
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Jeg har gjort det i tåa. Det var ikke vondt i det hele tatt. Og i løpet av kort tid gikk tåa fra rød og bankende til ganske fin. Anonymkode: 00110...33b 1
Sententia Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 Dette går bra! Jeg pleier sette i kneet med noen års mellomrom. Går alltid bra 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Stikker de sprøyten på undersiden av hånden? Anonymkode: 36590...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå