AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Del Skrevet 29. februar 2024 Hvilken mobilbank er best av disse 3? Må være oversiktelig, både til hverdag og til sparing i fond. helst bør det gå an å skjule sparekonto, går det an i en av disse bankene? Går ikke an i spv. Anonymkode: b7ccd...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Del Skrevet 29. februar 2024 Aner ikke hvilken nettbank som er best da jeg selv hat danske Bank og den er drit, men jeg lurer på hvorfor du ikke velger Bank utifra beste betingelser? Jeg er for eksempel aldri i nettbanken da alt går på automatiske trekk Anonymkode: 4d83f...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aner ikke hvilken nettbank som er best da jeg selv hat danske Bank og den er drit, men jeg lurer på hvorfor du ikke velger Bank utifra beste betingelser? Jeg er for eksempel aldri i nettbanken da alt går på automatiske trekk Anonymkode: 4d83f...7d3 Jo du sier jo noe der, men jeg bruker mobilbanken hver dag og overfører hver dag da jeg ikke liker å la alt stå på brukskonto, så jeg har liksom en egen matkonto og overfører når jeg handler. men ellers går alt automatisk i trekk fra regningkonto. Anonymkode: b7ccd...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå