Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nær kompis jeg hatt kjent mange år. I det siste har vi fått mer og tettere kontakt. Jeg klarer ikke helt fange opp om han være interessert i mer enn vennskap.. 

Hva tenker dere når dere hører følgende :

Han tekster meg nesten alltid i løpet av dagen, bare for å si hei

Han ringer meg HVER kveld for å høre hvordan dagen min har vært

Hvis han skal på jobbreise noen dager, drar han alltid innom meg før han drar for å gi meg en skikkelig klem

Sist han var på besøk hadde han med seg roser 

Han ringer meg først hvis noe spesielt skjer eller om han trenger råd om noe

Han kaller meg sin "vakre bestevenn" 

Han har sagt at menn ville drept for å få en dame som meg

Han har kysset meg en gang men ikke prøvd igjen etter at jeg ikke ga full respons

Han er veldig opptatt av om han har såret meg eller sagt noe som ble feil, kan ofte sende mld og si "jeg håper ikke jeg såret deg ved å..." (han sårer meg aldri) 

Han spør alltid hvordan mine dager ser ut og hvis det er slik at vi begge har "fri" samtidig kan han spørre om vi skal treffes

Jeg er håpløs på å skjønne signaler og alt dette kan, for meg, sikkert like gjerne være vennskapelig? Jeg er ganske skadet pga mitt forrige forhold. Hva tror dere? Vennskap eller noe mer? 

Anonymkode: c6f90...1b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er noe mer. Han har endelig kommet frem til deg etter du puttet han i friend zone. Håper virkelig du ser muligheten, hvis du ikke er interessert si klart i fra,  avslutt vennskapet. 

Anonymkode: 1f92a...11d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Eh JA! Liker du han? 

Anonymkode: bf0c2...a39

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er håpløs på å skjønne signaler og alt dette kan, for meg, sikkert like gjerne være vennskapelig? Jeg er ganske skadet pga mitt forrige forhold. Hva tror dere? Vennskap eller noe mer? 

Anonymkode: c6f90...1b7

Dette er I K K E bare vennskapelig ! Han er og har trolig alltid vært nesegrust forelsket i deg. 

Anonymkode: b80aa...18b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...