AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Har en nær kompis jeg hatt kjent mange år. I det siste har vi fått mer og tettere kontakt. Jeg klarer ikke helt fange opp om han være interessert i mer enn vennskap.. Hva tenker dere når dere hører følgende : Han tekster meg nesten alltid i løpet av dagen, bare for å si hei Han ringer meg HVER kveld for å høre hvordan dagen min har vært Hvis han skal på jobbreise noen dager, drar han alltid innom meg før han drar for å gi meg en skikkelig klem Sist han var på besøk hadde han med seg roser Han ringer meg først hvis noe spesielt skjer eller om han trenger råd om noe Han kaller meg sin "vakre bestevenn" Han har sagt at menn ville drept for å få en dame som meg Han har kysset meg en gang men ikke prøvd igjen etter at jeg ikke ga full respons Han er veldig opptatt av om han har såret meg eller sagt noe som ble feil, kan ofte sende mld og si "jeg håper ikke jeg såret deg ved å..." (han sårer meg aldri) Han spør alltid hvordan mine dager ser ut og hvis det er slik at vi begge har "fri" samtidig kan han spørre om vi skal treffes Jeg er håpløs på å skjønne signaler og alt dette kan, for meg, sikkert like gjerne være vennskapelig? Jeg er ganske skadet pga mitt forrige forhold. Hva tror dere? Vennskap eller noe mer? Anonymkode: c6f90...1b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Klart det er noe mer. Han har endelig kommet frem til deg etter du puttet han i friend zone. Håper virkelig du ser muligheten, hvis du ikke er interessert si klart i fra, avslutt vennskapet. Anonymkode: 1f92a...11d 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 Eh JA! Liker du han? Anonymkode: bf0c2...a39 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er håpløs på å skjønne signaler og alt dette kan, for meg, sikkert like gjerne være vennskapelig? Jeg er ganske skadet pga mitt forrige forhold. Hva tror dere? Vennskap eller noe mer? Anonymkode: c6f90...1b7 Dette er I K K E bare vennskapelig ! Han er og har trolig alltid vært nesegrust forelsket i deg. Anonymkode: b80aa...18b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå