Gjest Starya Skrevet 10. november 2002 #1 Skrevet 10. november 2002 Hvordan var verden da? Tror jeg hiver med denne også. Det er trossalt mange spørsmål man stiller seg når man venter barn. Her er noen av dem.
Ann Forup Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 tror at verden ville være meget barnløs, er sikker på at mænd gerne vil prøve at ha barn i maven men de gjorde det kun en gang, det er faktisk videnskabelig bevist at mænd har laver smerteterskel end vi kvinder så de havede aldig klart to slemme fødsler :D mænd er faktisk pyser når det gælder smerte... ingen av jer som har mænd som har lagt mærke til hvor syke de er når de bliver forkølet ??? hvor vi ander entlig både laver mad og går på job hvis vi har lidt feber og er snottet...
RoadQueen Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Enig med deg Ann - verden hadde blitt veldig barnløs. Ingen er så syke som menn for nesten "ingenting". Jeg er eneste jente i avdelingen på jobben, gutta detter som fluer for en liten snue og lurer på om ikke jeg burde gå hjem og legge meg hvis jeg snufser litt en dag... For ikke å snakke om min kjære, da stakkars - ingen er så dårlig som han når han er syk...
Louise73 Skrevet 10. november 2002 #4 Skrevet 10. november 2002 Enig, og uenig med dere over. På sikt tror jeg faktisk menn hadde forandret seg, og blitt mer som oss kvinner. En grunn til at menn er litt mer pysete enn oss når det gjelder sykdom og smerter er vel at de slipper mens og graviditeter? Men ja i en overgangs periode ville det nok blitt endel frustrasjon. Louise73
Thea Skrevet 10. november 2002 #5 Skrevet 10. november 2002 De der skal vises til sambo Om menn skulle gått gravide hadde skilsmissestatistikken vært skyhøy. Vet ikke helt med resten av dere, men jeg hadde ikke stått ut 9 mnd med uendelig syting, klaging og bæring dag ut og dag inn fra en gravid gubbe med smerteterskel på rundt 0.00000 Man ser da bare hvor dødsyk disse karene blir ved en knøtt liten forkjølelse :x Nei, her i gården tar jeg meg av barnefødslene. Med glede :D
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 vel.. Arnold var jo ganske søt som gravid..ehemm --
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2002 #8 Skrevet 11. november 2002 Pinade damer: vi har da en del kjerringer som ikke helt takler dette m graviditet og fødsel også, og som sitter hos jordmor og griner seg til keisersnitt: fordi de er så redde for å føde. Hvorfor bli gravid i første omgang da???
Ann Forup Skrevet 11. november 2002 #9 Skrevet 11. november 2002 hej dette er til dig sexysadie kan godt se at det virker dumt at nogen vil ha kejsersnit frivilligt, men der er kvinder som er så bange for smerte at for dem er det en løsning, fordi man ikke tåler smert er jo ikke ens betydende med at man ikke vil ha børn... min samboer har total forbi for sprøjter, men ville godt til asien, så det tog ham godt over 2 timer for at få en sprøjte, og stakklen led men det måtte han hvis han ville rejse, nu har vi snakket om at rejse igen en anden gang og selvom han ikke siger noget så er jeg sikker på at han gruer sig for at skulle blive stukket igen selvom han kun ville trænge 1 og ikke 2 denne gang... så jeg føler med de kvinder som er vetskremte over at føde, jeg skal ha nr 4 til januar og er da også nervøs for at det skal blive en lang fødsel, men kommer til at ta det med stiv arm men nu har jeg heller ikke nogen forbi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå