Gå til innhold

Fins det par i Norge der mannen er 20 år yngre og som er etnisk norske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyskjerrig på det. Vet jo om AnneMa men han er jo ikke norsk.

Så lurte på de finnes i Norge? Om noen vet om noen?

Anonymkode: 882b2...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petter og Vendela

Anonymkode: ac7c7...d72

• Liker 1
Skrevet

Vendela er vel halvt Tyrkisk

Anonymkode: ff6f3...5f3

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Petter og Vendela

Anonymkode: ac7c7...d72

13 års aldersforsjell....ikke 20.

Anonymkode: 7835e...169

• Liker 1
Skrevet

"Elskerpar" ja, men ikke samboende/gifte.

Skrevet

Vet om et gift par med 16 år aldersforskjell der han er yngst. Begge er etnisk norske.

Anonymkode: 141c0...7b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vendela er vel halvt Tyrkisk

Anonymkode: ff6f3...5f3

Er det ikke litt spesielt å kalle henne halvt tyrkisk?

Hun traff ikke sin biologiske far før i godt voksen alder, og har derfor ikke vokst opp med tyrkisk kultur eller påvirkning.  Hun har vokst opp i et norsk/svensk hjem og jeg har aldri hørt henne omtalt som noe annet.

Anonymkode: cf92e...122

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Om gamlemor har masse penger, så får hun nok en mann som er 20 år yngre. Det finnes nok en del av de i Norge. Penger trumfer alder for begge kjønn. Etnisk norske eller ikke.

Anonymkode: 5f3d8...b2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om gamlemor har masse penger, så får hun nok en mann som er 20 år yngre. Det finnes nok en del av de i Norge. Penger trumfer alder for begge kjønn. Etnisk norske eller ikke.

Anonymkode: 5f3d8...b2c

Mus trumfer penger her.

Anonymkode: 4d256...be6

• Liker 1
Skrevet

På KG er jo standarden at mannen er mye yngre. Og veldig høy og kjekk.Og de som påstår noe annet er bitter incel. Er det ikke sånn det er da?

Anonymkode: ca9de...89d

Skrevet

Ja, jeg kjenner et par. Eller, hun er amerikansk. Ekstremt kunnskapsrik og kul dame. Hun er lege, han er ingeniør. Han er stefar til hennes 3 barn. 

Anonymkode: 7193a...dc5

Skrevet

Ja, naboene mine. De har vært gift i 30 år og har fire barn.

Anonymkode: 4d5ac...808

Skrevet

Kjenner et ektepar hvor han er 17 år yngre og begge er etnisk norske. De har vært sammen i snart 20 år. 

Anonymkode: a9a9a...f67

Skrevet

Min grandtante. Han var 20 år yngre (eller mer). De var gift. Han døde først. 

Anonymkode: fd664...a49

Skrevet

Vet om en som er rundt 27 sammen med en pakistansk lege som er litt over 40..  Ikke akkurat 20 års aldersforskjell men.. 

Anonymkode: 8a8e3...081

Skrevet

Min mor hadde en venninne som ble sammen med en mye yngre mann da hun var godt voksen, kan ha vært mer enn 20 år. Mener han var 48 og hun rundt 70, ikke helt sikker. Hun er dessverre død nå. Ikke var hun rik, og ikke utpreget smart, men hun var en flott dame, alltid populær blant gutta. Ham kjente jeg ikke, men dette var på bygda der folk nok treffes litt mer på tvers av generasjoner, og det kanskje ikke er så stort utvalg for en litt eldre ungkar. 

Anonymkode: 840a1...326

Skrevet

Kjenner og et par der hun er 20+ år eldre. Begge norske. Vært sammen i over 20 år.

Anonymkode: ffa1a...0c2

Skrevet

Jeg og samboeren mangler 2 1/2 år forskjell på å kunne telles med her. Men kav norske er vi i hvert fall da...

Skrevet

Ja. Vi er venner med to slike par. Så i min omgangskrets er det veldig vanlig. Relativt stor andel. Men selvsagt, jeg trur det er litt tilfeldig.

Anonymkode: ddbd5...4c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, naboene mine. De har vært gift i 30 år og har fire barn.

Anonymkode: 4d5ac...808

Får ikke det til å stemme😅 er barna adoptert? Hvis mannen er 20 år yngre og hun har født 3 barn. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...