AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Ligger bare å kverner over. Hva jeg må gjøre og bekymrer meg for det økonomiske. Noen lavtlønnede som kan dele erfaringer fra hvordan dere gjorde det? Anonymkode: 9eb7c...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Spørs hva du mener med lav lønn, men jeg skilte meg i fjor. Leide en leilighet. Fikk egenkapital fra huset vi eide sammen. De ukene jeg ikke har barna kjøper jeg så og si ingenting, men når barna kommer storhandler jeg. Var veldig bekymret for økonomien i starten, men har gått seg til...har spart litt opp til en minibuffer (startet på kr 0), slik at jeg ikke får panikk når jeg ser jeg er tom for penger...en bruker det en har tilgjengelig. Anonymkode: b1c9b...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 Om du tjener veldig lite kan du sjekke ut aktivitetskort fra kommunen du bor i, så er alle dyre aktiviteter for barn dekket. Anonymkode: b1c9b...a8b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 3.33): Ligger bare å kverner over. Hva jeg må gjøre og bekymrer meg for det økonomiske. Noen lavtlønnede som kan dele erfaringer fra hvordan dere gjorde det? Anonymkode: 9eb7c...3a6 Selvom du er voksen, så kan du prate med foreldrene dine (om du enda har dem). Jeg vil at barna mine skal kunne prate med meg uansett om dem er barn eller voksen. Å når det gjelder klær, ting og tang, så gis jo mye bort på nett eller selges rimelig. Lurt å spare en buffer. Å ellers gjøre økonomiske lure ting. Anonymkode: 95651...f20 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå